Ρομπότ και τεχνητή νοημοσύνη.

Στα τέλη του 20ου αιώνα ολοένα και περισσότερες ταινίες και βιβλία στηρίζονταν στην άποψη ότι τα ρομπότ και η τεχνητή νοημοσύνη κάποια ημέρα θα αντικαταστήσουν τον άνθρωπο. Μάχες με ρομπότ...

Read More

Πώς διαφημίζουμε ένα προϊόν όταν ο αγοραστής δεν είναι ο χρήστης;

Μια από τις προκλήσεις των διαφημιστών προκύπτει όταν πρέπει να προωθήσουν και να διαφημίσουν προϊόντα τα οποία δε θα τα καταναλώσει αυτός/η που τα αγοράζει! Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι τα...

Read More

Η ierax analytix συμμετέχει στην 84η ΔΕΘ!

Τί κοινό έχουν η έρευνα και ανάλυση δεδομένων, τα ψυχολογικά προφίλ υπερηρώων, ένα έξυπνο ερωτηματολόγιο και η Θεσσαλονίκη;     Ελάτε στην 84η Διεθνή Έκθεση TIF Helexpo, Περίπτερο 10 και Stand 13A για να...

Read More

Νέα έρευνα σχετικά με τα τατουάζ!

39% έχουν βιώσει άσχημη συμπεριφορά λόγω των τατουάζ τους   Μπορεί οι άνθρωποι που έχουν κάποιο τατουάζ να αυξάνονται συνεχώς, όμως ακόμα υπάρχει εκφρασμένη προκατάληψη προς αυτούς, δείχνει η νέα έρευνα της...

Read More

Η στατιστική ανάλυση ενός αντιήρωα.

Κάποτε οι “καλοί” στις ταινίες ήταν ξεκάθαροι. Αγνά κίνητρα, αυτοθυσία, καθαρές πράξεις, αίσθημα ευθύνης και δικαιοσύνης ήταν τα χαρακτηριστικά τους. Πλέον η γραμμή που χωρίζει τους ήρωες από τους “κακούς”...

Read More

Θέλουμε έγκυρα ΜΜΕ αλλά.. δωρεάν!

Την ανάγκη των Ελλήνων για έγκυρη, σωστή αλλά και δωρεάν ενημέρωση, χωρίς πληρωμή συνδρομής, έδειξε η νέα έρευνα της ierax analytix.     Στόχος της έρευνας ήταν να εξετάσει πολύ συγκεκριμένες ποιοτικές παραμέτρους...

Read More