Harry Lalatsis

CEO, Ierax Analytix

27.05.2021

11:01
d

Κατηγορίες

Ierax

TAGS

Το μέλλον των συνεδρίων έφτασε

Η πανδημία έφερε μεγάλες αλλαγές όχι μόνο στην προσωπική μας ζωή αλλά και στην επαγγελματική. Κλάδοι οι οποίοι στηρίζονταν τόσα χρόνια στην μετακίνηση των ανθρώπων και στην φυσική τους παρουσία, έπρεπε να προσαρμοστούν βίαια και απότομα στις νέες συνθήκες, διαφορετικά δε θα μπορούσαν να επιβιώσουν.   Μέσα σε αυτό το κλίμα, ένας τέτοιος κλάδος ήταν […]
SHARE

Η πανδημία έφερε μεγάλες αλλαγές όχι μόνο στην προσωπική μας ζωή αλλά και στην επαγγελματική. Κλάδοι οι οποίοι στηρίζονταν τόσα χρόνια στην μετακίνηση των ανθρώπων και στην φυσική τους παρουσία, έπρεπε να προσαρμοστούν βίαια και απότομα στις νέες συνθήκες, διαφορετικά δε θα μπορούσαν να επιβιώσουν.

 

Μέσα σε αυτό το κλίμα, ένας τέτοιος κλάδος ήταν και αυτός της διοργάνωσης εκθέσεων, συνεδρίων και εκδηλώσεων. Ένα μεγάλο industry που βασιζόταν αρκετά σε παραδοσιακές τεχνικές και κλήθηκε να και με παραδοσιακές τακτικές, έπρεπε να μεταλλαχθεί σε κάτι νέο.

 

Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία ερευνών «Ierax Analytix» σε συνεργασία με την εταιρεία «ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης», αποφάσισαν να διεξάγουν μια έρευνα σε επαγγελματίες του χώρου και να καταγράψουν πόσο ανοικτοί και δεκτικοί είναι στις νέες διαθέσιμες πλατφόρμες υποστήριξης του έργου τους.

 

Καταρχήν 73% των ερωτώμενων προτιμάει να συνδυάζει εξωτερικούς και εσωτερικούς συνεργάτες για τα περισσότερα συνέδρια και εκδηλώσεις του, δείχνοντας πως είναι ένας κλάδος δεκτικός στις συνέργειες.

 

Η ηλεκτρονική εποχή έχει μπει για τα καλά καθώς 86% αναφέρει πως έχει ξεχωριστή ιστοσελίδα (landing page) για κάθε εκδήλωση ώστε να ενημερώνονται άμεσα οι ενδιαφερόμενοι. Μάλιστα 91% απάντησε πως μπορούν οι συμμετέχοντες του συνεδρίου να κάνουν ηλεκτρονική εγγραφή μέσω της ιστοσελίδας.

 

Σημαντικό το γεγονός ότι 94% δηλώνουν πως μετά από κάθε εκδήλωση, όλο το σχετικό υλικό είναι διαθέσιμο για τους συμμετέχοντες, αλλά το 42% το διαθέτει και σε έντυπη μορφή. Κάτι τέτοιο απαιτεί ανθρώπινο δυναμικό για τη διανομή, είναι επιβαρυντικό για το περιβάλλον και η έντυπη μορφή δεν προσφέρει τη δυνατότητα διάδρασης ή και της υποστήριξης με audiovisual και άλλα digital μέσα.

 

Τέλος, οι διοργανωτές επιθυμούν υποστήριξη από έναν εξειδικευμένο εξωτερικό συνεργάτη στο κομμάτι της διαχείρισης του περιεχομένου στα κοινωνικά δίκτυα (67%), στο μοίρασμα του σχετικού υλικού των εκδηλώσεων (64%) και στην δημιουργία της αντίστοιχης ιστοσελίδας (59%).

 

«Αυτές οι 3 βασικές λειτουργίες που αναζητούν από εξωτερικούς συνεργάτες, όσοι αναλαμβάνουν τη διοργάνωση εκδηλώσεων, είναι μέσα στις λύσεις που προσφέρουμε με τη νέα μας πλατφόρμα #enaevent. «Είχαμε διαγνώσει την ανάγκη ήδη πριν από την πανδημία. Η πανδημία επέσπευσε την ανάγκη για νέες λύσεις», δηλώνει σχετικά ο Σταύρος Αμοιράς, διευθυντής στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρείας «ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης» και συνέχισε «Ήδη μεγάλες εταιρείες στην Ελλάδα χρησιμοποιούν αντίστοιχες εφαρμογές από το εξωτερικό, οι οποίες μάλιστα έχουν συγκριτικά υψηλότερο κόστος.»

 

Credits:

Το ερωτηματολόγιο, τη συλλογή, την ανάλυση και την παρουσίαση δεδομένων ανέλαβε η «Ierax Analytix» σε συνεργασία και παραγγελία της εταιρείας «ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης» Τα 100 ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν διαδικτυακά και τηλεφωνικά (από τις 13 μέχρι τις 23 Απριλίου 2021), από εταιρείες, Πανεπιστήμια, Επιμελητήρια και Οργανισμούς που αναλαμβάνουν εκδηλώσεις και συνέδρια στην Ελλάδα.