9 days ago

Προτεινόμενη ημερομηνία κατανάλωσης και αυστηρή ημερομηνία λήξης.

Μετά από 15 χρόνια στην έρευνα αγοράς, έχουμε δει πόσο σημαντική πληροφορία είναι η ημερομηνία λήξης/κατανάλωσης στη συσκευασία για τους καταναλωτές, όταν αγοράζουν ευπαθή προϊόντα. Είτε σε ποσοτικές έρευνες, σε focus groups, ή σε έρευνες παρατήρησης, η πρώτη κίνηση πολλών καταναλωτών όταν πιάνουν ένα προϊόν, είναι να ψάξουν την ημερομηνία λήξης/κατανάλωσης. Άλλωστε όλοι θυμόμαστε τη […]

17 days ago

Οι απόψεις των καταναλωτών για προϊόντα φυτικής προέλευσης.

Τα τελευταία χρόνια τα προϊόντα φυτικής προέλευσης έχουν μπει στην καθημερινότητα αρκετών νοικοκυριών προσφέροντας μια εναλλακτική διατροφική επιλογή. Η τάση αυτή κερδίζει έδαφος, καθώς δεν απευθύνεται μόνο σε άτομα που καταναλώνουν αποκλειστικά προϊόντα φυτικής προέλευσης αλλά πλέον προσφέρει έξτρα επιλογές και σε άτομα που καταναλώνουν προϊόντα ζωικής προέλευσης. Η ierax analytix διεξήγαγε έρευνα από 17 […]

1 months ago

Τα focus groups αποκαλύπτουν τα κίνητρα πίσω από την καταναλωτική συμπεριφορά.

Σήμερα περισσότερο από ποτέ «βομβαρδιζόμαστε» με δεδομένα και ποσοστά από κάθε πλευρά. Ζούμε άλλωστε στην εποχή των data και της πληροφορίας και έχουμε εθιστεί πια στα γραφήματα και τις αναλύσεις. Όμως τα μαθηματικά παρουσιάζουν μόνο μια πλευρά της αλήθειας: το τι κάνουμε. Στατιστικά όπως ότι 50% τρώει παγωτό σοκολάτα, 67% θα πάει διακοπές για 5 […]

2 months ago

Δεν τρώμε πρωινό και παραγγέλνουμε από έξω για βραδινό

Οι έντονοι ρυθμοί ζωής με τις πολλές υποχρεώσεις μας έχουν αναγκάσει να αλλάξουμε αρκετά τις διατροφικές μας συνήθειες σε σχέση με το παρελθόν. Η έρευνα της ierax analytix δείχνει πως οι μοντέρνοι καταναλωτές έχουν προσαρμοστεί σε ένα περιβάλλον πιο απαιτητικό που δεν αφήνει πολλά χρονικά περιθώρια για γεύματα όπως πρωινό και βραδινό, που ήταν πολύ […]

2 months ago

Ακρίβεια και ανατιμήσεις στρέφουν τους καταναλωτές σε χαμηλής διατροφικής αξίας τροφές

Το τελευταίο εξάμηνο έχει παρατηρηθεί αύξηση των τιμών. Πως όμως η αύξηση αυτή έχει επηρεάσει τις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών; Στην ierax analytix τρέξαμε μια έρευνα σε 1017 άτομα πανελλαδικά με στόχο να δούμε αν αυτή η αύξησή συνεπάγεται  αύξησή στην κατανάλωση του πρόχειρου και φθηνού φαγητού. Αρχικά, παρατηρούμε ότι η αύξηση των τιμών έχει […]

2 months ago

Η κατάλληλη διαχείριση φέρνει νίκες.

Πριν μερικές ημέρες η Liverpool FC στέφθηκε κυπελλούχος Αγγλίας με το FA Cup, κατακτώντας το 2ο τίτλο της για φέτος μετά και από το League Cup Αγγλίας το Φεβρουάριο. Κοινό χαρακτηριστικό και των δύο τελικών είναι πως κατακτήθηκαν ενάντια στην Chelsea FC και ειδικότερα στη διαδικασία των πέναλτι έπειτα από ισόπαλα σκορ στην κανονική διάρκεια […]

2 months ago

Ψυχογράφημα των χαρακτήρων της σειράς FRIENDS.

Αν δεν έχεις δει τη δημοφιλή σειρά FRIENDS, τότε θεωρώ πως μάλλον δεν έχεις τηλεόραση, υπολογιστή και κινητό. Αν μάλιστα δεν τη γνωρίζεις καν, τότε είσαι εξωγήινος που μόλις έχεις φτάσει στη γη οπότε ελπίζω να έρχεσαι ειρηνικά. Στην ierax analytix προσπαθούμε συνεχώς να αποκωδικοποιήσουμε την καταναλωτική συμπεριφορά και να δημιουργήσουμε τα κατάλληλα εργαλεία για […]

3 months ago

Οι ομιλίες στο Tedx University of Macedonia αποτελούν πηγή έμπνευσης.

Τα Tedx είναι σημεία αναφοράς για νέες ιδέες, απόψεις και συζητήσεις. Αποτελούν έναν ανοιχτό χώρο όπου ξεχωριστοί/ες ομιλητές/ μοιράζονται τις προσωπικές και επαγγελματικές τους εμπειρίες πάνω σε μια πληθώρα θεμάτων σε σχέση με την ΑΙ, τη ψυχολογία, την τεχνολογία, τις προσωπικές σχέσεις και πολλά ακόμα. Στην Ierax Analytix τρέξαμε μια έρευνα σε 552 νέους και […]

4 months ago

“Στροφή” των καταναλωτών σε προσφορές και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα

Νέο κύμα ανατιμήσεων στα ράφια, απροσδιόριστης χρονικής διάρκειας, «βλέπουν» οι Έλληνες καταναλωτές με την κατάσταση στην αγορά να επιδεινώνεται, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία. Η συρρίκνωση των εισοδημάτων, σε συνδυασμό με τις αυξήσεις στο κόστος ενέργειας και πρώτων υλών, πιέζουν περαιτέρω το «καλάθι της νοικοκυράς». Οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν ριζικά, οι προσφορές βγαίνουν ξανά στο […]

5 months ago

Πως κερδίζεις έναν αγώνα πέναλτι με βάση τα δεδομένα;

Το περασμένο καλοκαίρι του 2021 διεξήχθη το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου σε επίπεδο εθνικών ομάδων (Euro 2020), καθώς εξαιτίας της πανδημίας μεταφέρθηκε κατά ένα έτος. Ως ierax analytix, είχαμε αναφερθεί στο κομμάτι της διαδικασίας των πέναλτι και πως η ομάδα που εκτελεί πρώτη έχει στατιστικά περισσότερες πιθανότητες να προκριθεί, διότι μεταφέρει την πίεση στην αντίπαλη ομάδα. […]