Ατομική ευθύνη και ανθρώπινη φύση

Σε αυτές τις περίεργες μέρες που ζούμε, ακούμε πολύ συχνά τη φράση «ατομική ευθύνη» ως μια προτροπή για τις ενέργειες που πρέπει να κάνουμε ως ξεχωριστές οντότητες, για να υποστηρίξουμε...

Read More

Cart Abandonment – Η εγκατάλειψη καλαθιού κρύβει χρήσιμες πληροφορίες

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες, που συντελούν στην απώλεια πωλήσεων στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών (cart abandonment). Αν και το ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσεται δυναμικά,...

Read More

Μεγάλη αύξηση στις διαδικτυακές αγορές

Στο νέο της ερευνητικό έργο η ierax analytix, θέλησε να εξετάσει πως αλλάζουν οι αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων μέσα στη νέα πραγματικότητα που ζούμε!     Τα αποτελέσματα παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον καθώς 21%...

Read More

Funnel analysis και ο δρόμος της απώλειας

Στη digital εποχή μας, η ιστοσελίδα κάθε επιχείρησης ή δημόσιας οντότητας, είναι ίσως ο απόλυτος καθρέπτης μας.     Οι χρήστες που μπαίνουν εκεί, θέλουμε σε λίγο χρόνο να μάθουν όσα περισσότερα γίνεται...

Read More

Οι αναμνήσεις ενός moderator σε focus group

Τα focus groups (ομάδες συζήτησης) αποτελούνται από μια μικρή ομάδα συμμετεχόντων (κυρίως 6 με 10 άτομα) που έχουν επιλεχθεί ειδικά για να έρθουν και να μιλήσουν γύρω από μια θεματική,...

Read More

Οι βασικές τάσεις του “επιχειρείν” στο 2020

Τον τελευταίο μήνα έχω προσπαθήσει να παρακολουθήσω όσο μπορώ περισσότερα συνέδρια γύρω από τις νέες τάσεις στην επιχειρηματικότητα και το μάρκετινγκ.     Έχω υπάρξει αρκετά τυχερός, που κατάφερα να ακούσω αρκετούς από...

Read More