Harry Lalatsis 5 days ago

Έρευνα προγράμματος together – «Ακούμε τους νέους επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης»

Η εταιρία ΤΙΤΑΝ σε συνεργασία με το φορέα καινοτομίας Youthnest, εμπιστεύθηκαν την ierax analytix για να έρθει σε επαφή με τον οικονομικά ενεργό πληθυσμό της πόλης και να αφουγκραστεί τις ανησυχίες και τα θέλω τους. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της πρωτοβουλίας together που σκοπό έχει να ενισχύσει 150 νέους επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης. Αναλυτικές πληροφορίες […]

Harry Lalatsis 2 months ago

Θέλουμε περισσότερη Ελλάδα στις stock φωτογραφίες

Στην σημερινή εποχή της εικόνας, οι περισσότερες εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται σε διάφορους κλάδους, όπως της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, χρησιμοποιούν φωτογραφίες στο περιεχόμενό τους. Το θέμα της πνευματικής ιδιοκτησίας και των πνευματικών δικαιωμάτων, που έχει προκύψει από αυτήν την χρήση, έχει δημιουργήσει μια ανάγκη για παροχή φωτογραφιών με άδεια και διαφορετικά themes.   Στην […]

Harry Lalatsis 2 months ago

Ένα μιμίδιο ισοδυναμεί με ένα βιβλίο

Η ανθρώπινη επικοινωνία είναι ίσως από τις σημαντικότερες λειτουργίες που μας έχουν επιτρέψει να δημιουργήσουμε τις κοινωνίες του σήμερα. Από τις τοιχογραφίες στις λέξεις, στη μουσική, στις ταινίες και στα emojis, οι άνθρωποι συνεχώς εξελίσσουμε τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και μεταφέρουμε όχι μόνο λεκτικές έννοιες αλλά συναισθήματα και αισθήσεις. Άλλωστε το storytelling είναι […]

Harry Lalatsis 2 months ago

60% θα πλήρωναν ειδικό τέλος υποστήριξης των αθλητών της χώρας

Στην ierax analytix θελήσαμε να βρούμε στατιστικά και απόψεις των κατοίκων της χώρας γύρω από το σημαντικό θέμα της οικονομικής υποστήριξης των αθλητών/τριων μας.   Με τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2020 να φέρνουν στην επιφάνεια νέα φαινόμενα αθλητών/τριων που προσπαθούν μόνοι/ες να σταθούν οικονομικά, 82% των ερωτώμενων θεωρεί πως το Κράτος πρέπει να τους υποστηρίζει.   […]

Harry Lalatsis 3 months ago

Συμμετοχή στο συνέδριο της BOUSSIAS Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη VIΙΙ

Είμαστε χαρούμενοι που πήραμε μέρος στο μεγάλο συνέδριο της BOUSSIAS Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη VIΙΙ. Μιλήσαμε και παρουσιάσμε πως τα δεδομένα μπορούν να βοηθήσουν μια κοινωνία, με παράδειγμα τις έρευνες μας με Shedia και ActionAid Hellas. Δίπλα σε brands όπως Lidl Hellas, ΔΕΛΤΑ, ΑΒ Βασιλόπουλος, Vodafone CU, Novartis. Δείτε ολόκληρη την παρουσίαση εδώ

Harry Lalatsis 4 months ago

Η AI ξέρει από μπάλα;

Έχει ξεκινήσει το EURO και μαζί του έχουν πάρει «φωτιά» οι στοιχηματικές, οι μπυραρίες, οι πιτσαρίες και φυσικά οι εταιρείες που προσπαθούν να προβλέψουν το νικητή της διοργάνωσης με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και μοντελοποίηση.   Είναι μια προσπάθεια με βασικό συντελεστή τη διάσημη ΕΑ sports, η οποία επιθυμεί να υποστηρίξει ότι τα ηλεκτρονικά της […]

Harry Lalatsis 4 months ago

Απόψεις γύρω από το διαβήτη

Ο σακχαρώδης διαβήτης είναι μια πάθηση που απασχολεί αρκετούς ανθρώπους. Με βάση τα τελευταία στοιχεία και σύμφωνα με την Ελληνική Διαβητολογική Εταιρεία 430 εκατομμύρια ενηλίκων παγκοσμίως πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη ενώ στην Ελλάδα τα τελευταία επιδημιολογικά δεδομένα δείχνουν ότι το 10-12% του πληθυσμού έχει διαβήτη, και υπάρχει και ένα ποσοστό 3-4% που δεν γνωρίζει ότι […]

Harry Lalatsis 5 months ago

Το μέλλον των συνεδρίων έφτασε

Η πανδημία έφερε μεγάλες αλλαγές όχι μόνο στην προσωπική μας ζωή αλλά και στην επαγγελματική. Κλάδοι οι οποίοι στηρίζονταν τόσα χρόνια στην μετακίνηση των ανθρώπων και στην φυσική τους παρουσία, έπρεπε να προσαρμοστούν βίαια και απότομα στις νέες συνθήκες, διαφορετικά δε θα μπορούσαν να επιβιώσουν.   Μέσα σε αυτό το κλίμα, ένας τέτοιος κλάδος ήταν […]

Harry Lalatsis 7 months ago

Παρουσίαση του hawk-i στην εφημερίδα “Καθημερινή”.

Το διαφημιστικό boom της δεκαετίας του ‘30 στην Αμερική, κατά τη διάρκεια της Χρυσής Εποχής του Ραδιοφώνου, οδήγησε στην αξιοποίηση μίας θεωρίας που είχε ήδη προηγηθεί. Αυτή του Daniel Starch, από τα 1920s, που είχε αναπτύξει την ιδέα ότι «η διαφήμιση πρέπει να ιδωθεί, να διαβαστεί, να γίνει πιστευτή, να τη θυμούνται και, κυρίως, να […]

Harry Lalatsis 7 months ago

Δοκιμές προϊόντων στην εποχή της COVID-19.

Στην ierax analytix αγαπάμε τις δοκιμές νέων προϊόντων σε ομάδες καταναλωτών. Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για τις εταιρείες να πάρουν σωστό και πολύτιμο feedback και να συγκρίνουν τα προϊόντα τους σε κατάσταση ανταγωνισμού.   Η διεργασία είναι σχετικά απλή: στην πρώτη φάση καλούμε διαφορετικούς συμμετέχοντες οι οποίοι συμπληρώνουν ένα εισαγωγικό ερωτηματολόγιο συμμετοχής και μετά επιλέγουμε […]