1 days ago

Ψυχογράφημα των χαρακτήρων της σειράς FRIENDS.

Αν δεν έχεις τη δημοφιλή σειρά FRIENDS, τότε θεωρώ πως μάλλον δεν έχεις τηλεόραση, υπολογιστή και κινητό. Αν μάλιστα δεν τη γνωρίζεις καν, τότε είσαι εξωγήινος που μόλις έχεις φτάσει στη γη οπότε ελπίζω να έρχεσαι ειρηνικά. Στην ierax analytix προσπαθούμε συνεχώς να αποκωδικοποιήσουμε την καταναλωτική συμπεριφορά και να δημιουργήσουμε τα κατάλληλα εργαλεία για να […]

8 days ago

Οι ομιλίες στο Tedx University of Macedonia αποτελούν πηγή έμπνευσης.

Τα Tedx είναι σημεία αναφοράς για νέες ιδέες, απόψεις και συζητήσεις. Αποτελούν έναν ανοιχτό χώρο όπου ξεχωριστοί/ες ομιλητές/ μοιράζονται τις προσωπικές και επαγγελματικές τους εμπειρίες πάνω σε μια πληθώρα θεμάτων σε σχέση με την ΑΙ, τη ψυχολογία, την τεχνολογία, τις προσωπικές σχέσεις και πολλά ακόμα. Στην Ierax Analytix τρέξαμε μια έρευνα σε 552 νέους και […]

1 months ago

“Στροφή” των καταναλωτών σε προσφορές και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα

Νέο κύμα ανατιμήσεων στα ράφια, απροσδιόριστης χρονικής διάρκειας, «βλέπουν» οι Έλληνες καταναλωτές με την κατάσταση στην αγορά να επιδεινώνεται, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία. Η συρρίκνωση των εισοδημάτων, σε συνδυασμό με τις αυξήσεις στο κόστος ενέργειας και πρώτων υλών, πιέζουν περαιτέρω το «καλάθι της νοικοκυράς». Οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν ριζικά, οι προσφορές βγαίνουν ξανά στο […]

2 months ago

Πως κερδίζεις έναν αγώνα πέναλτι με βάση τα δεδομένα;

Το περασμένο καλοκαίρι του 2021 διεξήχθη το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου σε επίπεδο εθνικών ομάδων (Euro 2020), καθώς εξαιτίας της πανδημίας μεταφέρθηκε κατά ένα έτος. Ως ierax analytix, είχαμε αναφερθεί στο κομμάτι της διαδικασίας των πέναλτι και πως η ομάδα που εκτελεί πρώτη έχει στατιστικά περισσότερες πιθανότητες να προκριθεί, διότι μεταφέρει την πίεση στην αντίπαλη ομάδα. […]

2 months ago

Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αλλάζουν την αγορά.

Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label) είναι προϊόντα τα οποία έχουν την επωνυμία των σούπερ μάρκετ που βρίσκονται και συνήθως έχουν χαμηλότερη τιμή. Στην Ierax Analytix τρέξαμε μια έρευνα σε 756 καταναλωτές πανελλαδικά, με θέμα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και στόχο να διερευνήσουμε τη διείσδυσή τους αλλά και τη δυναμική τους στο μέλλον. Αρχικά λοιπόν, […]

3 months ago

Επίσκεψη στα γραφεία μας από νέες και νέους του Προγράμματος Εργασιακής Ετοιμότητας από την ActionAid Hellas Youth.

Είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στα γραφεία μας νέες και τους νέους του Προγράμματος Εργασιακής Ετοιμότητας από την ActionAid Hellas Youth Ο Harry Lalatsis, ο Bill Mitsis, ο Angelos Vouris και η Ελευθερία Τριγένη τους έδειξαν όσα απαιτεί η καθημερινότητα μιας εταιρείας έρευνας και ανάλυσης αγοράς από το διαφορετικό πρίσμα του κάθε μέλους της ομάδας […]

4 months ago

Τα χαρακτηριστικά μιας Αποτελεσματικής Στρατηγικής Εξωστρέφειας σήμερα.

Η αγορά στις μέρες μας έχει αλλάξει άρδην. Πως μπορούμε όμως να αναγνωρίσουμε και να επεξεργαστούμε τις αλλαγές, οι οποίες συντελούνται ταχύτατα και να αντιδράσουμε εποικοδομητικά και αποτελεσματικά; Είναι τόσο απλό όσο ακούγεται; Μετά την οικονομική, αλλά και την υγειονομική κρίση, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη, παρατηρούμε ότι όχι μόνο η «πίτα» έχει μικρύνει, όχι […]

4 months ago

Η διείσδυση των κρυπτονομισμάτων στους νέους είναι γεγονός.

Στην Ierax Analytix τρέξαμε μια έρευνα σε νέους 18-30 ετών πανελλαδικά, με θέμα τα κρυπτονομίσματα και στόχο να διερευνήσουμε τη διείσδυσή τους ως έννοιες και ως επενδύσεις. Αρχικά λοιπόν, οι ηλικίες 18-22 φαίνεται ότι ακόμη ψάχνονται, ενώ οι 23-30 ετών τα γνωρίζουν ήδη καλά και επενδύουν κιόλας. Πιο συγκεκριμένα, το 75% των συμμετεχόντων έχει επενδύσει […]

5 months ago

Ορατές και «αόρατες» αναπηρίες στην Ελλάδα.

Για την παγκόσμια ημέρα αναπηρίας, η ierax analytix έτρεξε έρευνα σχετικά με τις απόψεις των Ελλήνων γύρω από τις αναπηρίες και κυρίως όσων δε φαίνονται με την πρώτη ματιά (πχ αυτοάνοσο). Η λέξη αναπηρία αφήνει ένα αποτύπωμα σαν χρώμα στη σκέψη των ανθρώπων. Με βάση την έρευνα μας 1 στους 4 αισθάνεται ότι αφήνει μαύρο […]

6 months ago

Εμπιστεύεσαι ένα ρομπότ να σου μαγειρέψει;

Μια αγαπημένη συζήτηση με τους φοιτητές και τις φοιτήτριές μου αφορά την ΑΙ και πως έχει αρχίσει ήδη να επηρεάζει τη ζωή μας. Μιλάμε για ανάλυση δεδομένων, αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο, και τη δυνατότητα η ΑΙ να μας λύσει προβλήματα που θεωρούσαμε πολύ δύσκολα. Αυτοματοποίηση και βιομηχανική επανάσταση. Όμως αρκετές φορές προτιμώ να σκέφτομαι πιο […]