Blog - Ierax Analytix
57474
blog,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1200,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Γιατί μας συμφέρει ένα μικρό αλλά πιστό καταναλωτικό κοινό. Το παράδειγμα του Τραμπ.

Από το 2012 και μετά, επιμένω στους πελάτες μου πως είναι καλύτερο να «δένουν» και να επενδύουν σε ένα στοχευμένο αλλά πιστό καταναλωτικό κοινό, από το να προσπαθούν να ανοιχτούν...

Read More

Η ierax analytix πήρε μέρος στο Digital Analytics meetup 8 – Data Science in the gaming industry!

Με μεγάλη μας χαρά και τιμή, δεχτήκαμε την πρόσκληση των διοργανωτών στα Digital Analytics meetups να μιλήσουμε για την πρωτογενή συλλογή και ανάλυση δεδομένων μέσω του Internet.   Βρεθήκαμε λοιπόν στους εξαιρετικούς...

Read More

Είναι καλή πρακτική το ρίσκο για τις επιχειρήσεις; Πώς βοηθούν τους CEO τα παιχνίδια στρατηγικής.

Έχω αγάπη για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια εδώ και περίπου 20 χρόνια. Δεν είμαι άριστος ως gamer, αλλά προσπαθώ να βελτιώνομαι και να μαθαίνω πως να γίνομαι καλύτερος σε κάθε παιχνίδι...

Read More

Πως γίνεται η πρόβλεψη του νικητή ενός αγώνα; Γουρούνι-μέντιουμ ή Football Manager;

Μετά τη μεγάλη επιτυχία της έρευνάς μας σχετικά με το Παγκόσμιο Κύπελλο 2018, βρέθηκα δύο μέρες αργότερα να πίνω μπύρες με φίλους, με το ποδόσφαιρο να είναι το βασικό αντικείμενο...

Read More

Πίτσα, μπύρα, ΕΡΤ, στοίχημα και.. Αργεντινή για τους Έλληνες ποδοσφαιρόφιλους στο Μουντιάλ 2018!

Σημαντικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα της έρευνας ποδοσφαιρόφιλων, που διενήργησε η εταιρεία έρευνας και ανάλυσης ierax analytix, σχετικά με τις συνήθειες γύρω από την παρακολούθηση του Παγκόσμιου Κυπέλλου 2018 που...

Read More

Οι μαύροι κύκνοι της έρευνας, η άμυνα και ο Φόρεστ Γκαμπ

Μπαίνουμε, λοιπόν, σιγά-σιγά σε προεκλογική περίοδο και ήδη έχουν αρχίσει οι πρώτες δημοσκοπήσεις να εμφανίζονται δειλά, είτε για τις εθνικές εκλογές είτε για την αυτοδιοίκηση.     Φυσικά, μαζί τους έρχεται η αμφισβήτηση...

Read More

Κατηγοριοποίηση πελατών: Για να το κάνει η Apple, μάλλον πρέπει να το κάνεις κι εσύ!

Πολύ συχνά κάποιος πελάτης μου με πλησιάζει και ζητάει να τρέξουμε ερευνητικά έργα, με στόχο να εξελίξουμε/δημιουργήσουμε ένα προϊόν, ώστε να μπορέσει να πιάσει περισσότερους καταναλωτές, πουλώντας το ίδιο πράγμα...

Read More

5 κανόνες για να ακολουθήσεις, όταν δημιουργείς ένα ερωτηματολόγιο.

Η συλλογή, η ανάλυση και η παρουσίαση δεδομένων είναι περίπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες , τις οποίες ακολουθεί η επιστήμη της έρευνας. Από αυτές, οι δύο τελευταίες –δηλαδή η ανάλυση και...

Read More

GDPR | Αυτός ο άγνωστος

Όπως πιθανόν θα έχετε μάθει, στις 25 Μαΐου 2018 μπαίνει σε ισχύ ο νέος κανονισμός για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων GDPR (General Data Protection Regulation), που θα αφορά όλες τις...

Read More