Η αδικία των μονών αριθμών

Δε ξέρω αν έχετε παρατηρήσει ποτέ σε εστιατόρια, ότι τα περισσότερα πιάτα με ορεκτικά έρχονται σε ζυγούς αριθμούς. Πχ 4 κασεροκροκέτες, 6 κολοκυθοκεφτέδες, 2 πατάτες γεμιστές. Όπως και τα περισσότερα...

Read More

Αθλητικό μάρκετινγκ: Καν ’το όπως η Formula 1

Η πανδημία άλλαξε τις ζωές και τις δουλειές μας απότομα και χωρίς προειδοποίηση.     Ένα από τα πρώτα και πιο λογικά μέτρα αντιμετώπισης του ιού ήταν η απαγόρευση συγκεντρώσεων κάποιου αριθμού ανθρώπων,...

Read More

Διαβάζουμε τον καφέ ή τον άνθρωπο;

Εκατοντάδες χρόνια τώρα, οι άνθρωποι προσπαθούμε να προβλέψουμε το μέλλον και να δούμε τι θα φέρει ο χρόνος.     Από τους Βίκινγκς που έσφαζαν κατσίκες και μελετούσαν τα εντόσθια τους, στα ζώδια,...

Read More

Η καθημερινότητα στη Θεσσαλονίκη

Στο νέο της ερευνητικό έργο η ierax analytix σε συνεργασία με περιοδικό ΠΡΑΞΗ του ΚΘΒΕ, διενήργησε μια έρευνα σε 1.137 κατοίκους στη Θεσσαλονίκη, 17 ετών και άνω για να μελετήσει...

Read More

Τα data λένε πάντα την αλήθεια;

Τέλη του 2018 έγραφα εδώ πως η απόλυση του Μουρίνιο από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ήταν μεν ένα γεγονός που όλοι το περιμέναμε να συμβεί, καθώς πλέον το κλίμα γύρω του...

Read More

ΤΑΥΤΙΣΤΗΚΑΝ ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ;

Μια πρωτότυπη και δημιουργική έρευνα διενήργησε η ierax analytix σε συνεργασία με τον Δημήτρη Παρλιάρη, Marketing Executive, προκειμένου να εξετάσουν την πιθανότητα συσχέτισης του κορονοϊού και της καραντίνας με τα...

Read More

Τεχνητή νοημοσύνη και ανθρώπινη βούληση

 Πόσες φορές έχετε δει μια διαφήμιση στο διαδίκτυο ή στα κοινωνικά δίκτυα για κάτι που μόνο έχετε σκεφτεί ή έχετε συζητήσει με ανθρώπους, χωρίς όμως να ψάξετε κάτι σχετικό;     Αν και...

Read More

Ο χρόνος μεταμορφώνει τα πάντα

Πολλές φορές στην έρευνα αγοράς, τονίζουμε στους πελάτες μας πόσο σημαντικό είναι το timing, δηλαδή η χρονική στιγμή που θα παρθεί μια απόφαση και κυρίως η στιγμή που θα τεθεί...

Read More

Τηλεργασία και διακοπές η νέα μόδα

Στο νέο της ερευνητικό έργο η ierax analytix σε συνεργασία με το coho co-working space, διενήργησε μια έρευνα σε 388 εργαζόμενους στη Θεσσαλονίκη, 21-50 ετών, για να εξετάσει πως τους...

Read More