6 days ago

Η διείσδυση των κρυπτονομισμάτων στους νέους είναι γεγονός.

Στην Ierax Analytix τρέξαμε μια έρευνα σε νέους 18-30 ετών πανελλαδικά, με θέμα τα κρυπτονομίσματα και στόχο να διερευνήσουμε τη διείσδυσή τους ως έννοιες και ως επενδύσεις. Αρχικά λοιπόν, οι ηλικίες 18-22 φαίνεται ότι ακόμη ψάχνονται, ενώ οι 23-30 ετών τα γνωρίζουν ήδη καλά και επενδύουν κιόλας. Πιο συγκεκριμένα, το 75% των συμμετεχόντων έχει επενδύσει […]

1 months ago

Ορατές και «αόρατες» αναπηρίες στην Ελλάδα.

Για την παγκόσμια ημέρα αναπηρίας, η ierax analytix έτρεξε έρευνα σχετικά με τις απόψεις των Ελλήνων γύρω από τις αναπηρίες και κυρίως όσων δε φαίνονται με την πρώτη ματιά (πχ αυτοάνοσο). Η λέξη αναπηρία αφήνει ένα αποτύπωμα σαν χρώμα στη σκέψη των ανθρώπων. Με βάση την έρευνα μας 1 στους 4 αισθάνεται ότι αφήνει μαύρο […]

2 months ago

Εμπιστεύεσαι ένα ρομπότ να σου μαγειρέψει;

Μια αγαπημένη συζήτηση με τους φοιτητές και τις φοιτήτριές μου αφορά την ΑΙ και πως έχει αρχίσει ήδη να επηρεάζει τη ζωή μας. Μιλάμε για ανάλυση δεδομένων, αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο, και τη δυνατότητα η ΑΙ να μας λύσει προβλήματα που θεωρούσαμε πολύ δύσκολα. Αυτοματοποίηση και βιομηχανική επανάσταση. Όμως αρκετές φορές προτιμώ να σκέφτομαι πιο […]

2 months ago

Επιλέγουν social media για ενημέρωση στη Black Friday 2021 οι καταναλωτές.

Λίγο πριν τη Black Friday 2021, στην ierax analytix κάναμε μια έρευνα καταναλωτών για να δούμε πως βλέπουν τη φετινή μέρα εκπτώσεων οι Έλληνες εν μέσω πανδημίας και αλλαγών στις αγοραστικές συνήθειες.   73% των καταναλωτών δηλώνουν πως είναι πιθανό να προχωρήσουν σε κάποια αγορά στη φετινή Black Friday και μάλιστα περίπου 9 στους 10 […]

3 months ago

Έρευνα προγράμματος together – «Ακούμε τους νέους επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης»

Η εταιρία ΤΙΤΑΝ σε συνεργασία με το φορέα καινοτομίας Youthnest, εμπιστεύθηκαν την ierax analytix για να έρθει σε επαφή με τον οικονομικά ενεργό πληθυσμό της πόλης και να αφουγκραστεί τις ανησυχίες και τα θέλω τους. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της πρωτοβουλίας together που σκοπό έχει να ενισχύσει 150 νέους επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης. Αναλυτικές πληροφορίες […]

5 months ago

Θέλουμε περισσότερη Ελλάδα στις stock φωτογραφίες

Στην σημερινή εποχή της εικόνας, οι περισσότερες εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται σε διάφορους κλάδους, όπως της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, χρησιμοποιούν φωτογραφίες στο περιεχόμενό τους. Το θέμα της πνευματικής ιδιοκτησίας και των πνευματικών δικαιωμάτων, που έχει προκύψει από αυτήν την χρήση, έχει δημιουργήσει μια ανάγκη για παροχή φωτογραφιών με άδεια και διαφορετικά themes.   Στην […]

5 months ago

Ένα μιμίδιο ισοδυναμεί με ένα βιβλίο

Η ανθρώπινη επικοινωνία είναι ίσως από τις σημαντικότερες λειτουργίες που μας έχουν επιτρέψει να δημιουργήσουμε τις κοινωνίες του σήμερα. Από τις τοιχογραφίες στις λέξεις, στη μουσική, στις ταινίες και στα emojis, οι άνθρωποι συνεχώς εξελίσσουμε τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και μεταφέρουμε όχι μόνο λεκτικές έννοιες αλλά συναισθήματα και αισθήσεις. Άλλωστε το storytelling είναι […]

5 months ago

60% θα πλήρωναν ειδικό τέλος υποστήριξης των αθλητών της χώρας

Στην ierax analytix θελήσαμε να βρούμε στατιστικά και απόψεις των κατοίκων της χώρας γύρω από το σημαντικό θέμα της οικονομικής υποστήριξης των αθλητών/τριων μας.   Με τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2020 να φέρνουν στην επιφάνεια νέα φαινόμενα αθλητών/τριων που προσπαθούν μόνοι/ες να σταθούν οικονομικά, 82% των ερωτώμενων θεωρεί πως το Κράτος πρέπει να τους υποστηρίζει.   […]

6 months ago

Συμμετοχή στο συνέδριο της BOUSSIAS Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη VIΙΙ

Είμαστε χαρούμενοι που πήραμε μέρος στο μεγάλο συνέδριο της BOUSSIAS Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη VIΙΙ. Μιλήσαμε και παρουσιάσμε πως τα δεδομένα μπορούν να βοηθήσουν μια κοινωνία, με παράδειγμα τις έρευνες μας με Shedia και ActionAid Hellas. Δίπλα σε brands όπως Lidl Hellas, ΔΕΛΤΑ, ΑΒ Βασιλόπουλος, Vodafone CU, Novartis. Δείτε ολόκληρη την παρουσίαση εδώ

7 months ago

Η AI ξέρει από μπάλα;

Έχει ξεκινήσει το EURO και μαζί του έχουν πάρει «φωτιά» οι στοιχηματικές, οι μπυραρίες, οι πιτσαρίες και φυσικά οι εταιρείες που προσπαθούν να προβλέψουν το νικητή της διοργάνωσης με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και μοντελοποίηση.   Είναι μια προσπάθεια με βασικό συντελεστή τη διάσημη ΕΑ sports, η οποία επιθυμεί να υποστηρίξει ότι τα ηλεκτρονικά της […]