Harry Lalatsis 1 days ago

Το λοκνταουν αλλάζει τη Black Friday 2020

Η φετινή Black Friday θα είναι σίγουρα διαφορετική. Δεν είναι μόνο τα δύσκολα συναισθήματα από την πανδημία και η οικονομική αβεβαιότητα για το μέλλον αλλά το βασικότερο είναι η απαγόρευση κυκλοφορίας και τα κλειστά καταστήματα.   Το βάρος θα πέσει στα eshop των εταιρειών και ήδη οι περισσότεροι επιχειρηματίες έχουν ξεκινήσει τις διαδικτυακές τους καμπάνιες. […]

Harry Lalatsis 9 days ago

Το θέμα δεν είναι τι λες, αλλά ποιοι σε ακούνε (διαβάζουν)

Είμαστε πλέον βαθιά σε μια εποχή, που η διάδοση της πληροφορίας (αληθινή ή ψεύτικη) γίνεται σε δέκατα του δευτερολέπτου. Ένα τρακάρισμα στο Χονγκ Κονγκ μπορεί να γίνει είδηση στον υπόλοιπο κόσμο σε λίγα λεπτά, και ένα live feed στο Instagram μπορεί να μας μεταφέρει σε ένα ξέφρενο πάρτι που γίνεται την ίδια στιγμή στην Καραϊβική. […]

Harry Lalatsis 1 months ago

Η Τυχαιότητα Του Χάους

Αν έχετε δει τις υπερπαραγωγές της Μάρβελ «Οι εκδικητές» (Avengers), ξέρετε για τον Thanos και το σχέδιο του να αφανίσει τους μισούς ζωντανούς οργανισμούς από όλο το Σύμπαν, ώστε να μας σώσει από την κατάχρηση και την τελική εξάντληση των φυσικών πόρων. Σε διάφορους διαλόγους που έχει ο super villain στις ταινίες, δηλώνει πως αυτός […]

Harry Lalatsis 2 months ago

Ο Κίνδυνος Των Αποτσίγαρων Στο Περιβάλλον

Στο νέο της ερευνητικό έργο η ierax analytix σε συνεργασία με την ΑΜΚΕ Cigaret Cycle, διενήργησε μια έρευνα σε 1.996 άτομα, 17 ετών και άνω για να μελετήσει το πρόβλημα που προκαλούν τα αποτσίγαρα ως απορρίμματα σε δρόμους και ακτές. Η έρευνα έγινε στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας εθελοντικού καθαρισμού των ακτών (19 Σεπτεμβρίου 2020). […]

Harry Lalatsis 2 months ago

Η Αδικία Των Μονών Αριθμών

Δε ξέρω αν έχετε παρατηρήσει ποτέ σε εστιατόρια, ότι τα περισσότερα πιάτα με ορεκτικά έρχονται σε ζυγούς αριθμούς. Πχ 4 κασεροκροκέτες, 6 κολοκυθοκεφτέδες, 2 πατάτες γεμιστές. Όπως και τα περισσότερα τραπέζια στα μαγαζιά, που είτε έχουν 2 ή 4 καρέκλες. Αντίστοιχα, πολλά πλάνα οικογενειακών διακοπών αφορούν ζευγάρια ή οικογένειες που έχουν όμως και τους 2 […]

Harry Lalatsis 3 months ago

Αθλητικό Μάρκετινγκ: Καν ’Το Όπως Η Formula 1

Η πανδημία άλλαξε τις ζωές και τις δουλειές μας απότομα και χωρίς προειδοποίηση. Ένα από τα πρώτα και πιο λογικά μέτρα αντιμετώπισης του ιού ήταν η απαγόρευση συγκεντρώσεων κάποιου αριθμού ανθρώπων, για να περιοριστεί όσο γίνεται η μετάδοσή του. Ο αθλητισμός είναι ένας από τους τομείς που χτυπήθηκε περισσότερο από αυτό το μέτρο, καθώς πλέον […]

Harry Lalatsis 3 months ago

Διαβάζουμε Τον Καφέ Ή Τον Άνθρωπο;

Εκατοντάδες χρόνια τώρα, οι άνθρωποι προσπαθούμε να προβλέψουμε το μέλλον και να δούμε τι θα φέρει ο χρόνος. Από τους Βίκινγκς που έσφαζαν κατσίκες και μελετούσαν τα εντόσθια τους, στα ζώδια, στα μέντιουμ και στους προγραμματιστές που μελετάνε εκατομμύρια δεδομένα το δευτερόλεπτο, η ανάγκη να δούμε το μέλλον είναι σε περίοπτη θέση για όλους τους […]

Harry Lalatsis 4 months ago

Η καθημερινότητα στη Θεσσαλονίκη

Στο νέο της ερευνητικό έργο η ierax analytix σε συνεργασία με περιοδικό ΠΡΑΞΗ του ΚΘΒΕ, διενήργησε μια έρευνα σε 1.137 κατοίκους στη Θεσσαλονίκη, 17 ετών και άνω για να μελετήσει διάφορες θεματικές γύρω από την πόλη μας. Ικανοποιημένοι από τη ζωή στη Θεσσαλονίκη δηλώνει το 50%, ούτε ικανοποιημένοι-ούτε δυσαρεστημένοι το 32% και δυσαρεστημένοι το 18%. […]

Harry Lalatsis 4 months ago

Τα data λένε πάντα την αλήθεια;

Τέλη του 2018 έγραφα εδώ πως η απόλυση του Μουρίνιο από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ήταν μεν ένα γεγονός που όλοι το περιμέναμε να συμβεί, καθώς πλέον το κλίμα γύρω του ήταν εχθρικό, αλλά μου έκανε εντύπωση πως ο Πορτογάλος τεχνικός είχε από τα καλύτερα νούμερα και data επιτυχίας (πίσω μόνο από τον τεράστιο Φέργκιουσον) στον […]

Harry Lalatsis 5 months ago

ΤΑΥΤΙΣΤΗΚΑΝ ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ;

Μια πρωτότυπη και δημιουργική έρευνα διενήργησε η ierax analytix σε συνεργασία με τον Δημήτρη Παρλιάρη, Marketing Executive, προκειμένου να εξετάσουν την πιθανότητα συσχέτισης του κορονοϊού και της καραντίνας με τα χρώματα. Με αφετηρία τη συσχέτιση της πανδημίας αλλά και της καραντίνας με συγκεκριμένες χρωματικές αποχρώσεις η ierax analytix και ο Δημήτρης Παρλιάρης, Marketing Executive, ξεκίνησαν […]