Blog - Ierax Analytix
57474
blog,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,grid_1200,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.1,vc_responsive

Πώς θέλουν οι νέοι το άτομο που θα αναλάβει το Δήμο Θεσσαλονίκης!

Σημαντικό ενδιαφέρον παρουσιάζει η έρευνα της ierax analytix σε συνεργασία με το thestival.gr, σχετικά με τα χαρακτηριστικά που θέλουν οι νέοι της πόλης να έχει ο/η νέος/α δήμαρχος Θεσσαλονίκης!     Ως πρώτη...

Read More

Παρουσίαση της έρευνας μας για τα πατίνια Lime στην ΕΡΤ3!

Θετικά βλέπουν τα πατίνια Lime οι Θεσσαλονικείς αλλά με αυστηρό πλαίσιο ελέγχου!     Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ για τη μελέτη που τρέξαμε μαζί με τον Τάσο Βεντούρη και τον Δημήτρη Μουχταρόπουλο!     Δείτε ΕΔΩ την...

Read More

Ημερίδα νεανικής επιχειρηματικότητας στο Αμερικανικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης!

Είχαμε τη χαρά να μιλήσουμε σε νέους και νέες για τις προκλήσεις και τις δυσκολίες του να ξεκινήσεις μια επιχείρηση στην Ελλάδα, στα πλαίσια ημερίδας που διοργάνωσε το inefan "Create...

Read More

Οι διαφημίσεις λένε ιστορίες και όχι πάντα αλήθειες.

Έβλεπα πριν μερικές ημέρες ένα βίντεο, στο οποίο ο δημιουργός του προσπαθούσε να εξηγήσει γιατί υπάρχουν τόσο λίγα κινητά τηλέφωνα (smartphones) στις δημοφιλείς ταινίες του Χόλυγουντ.     Η αλήθεια είναι πως αρκετές...

Read More

29% των οπαδών άλλαξαν εταιρεία, όταν έγινε χορηγός αντιπάλου!

Σημαντικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία σχετικά με τις χορηγίες στον αθλητισμό, σε έρευνα που έγινε σε φιλάθλους από την ierax analytix.     Όπως αναφέρεται στην έρευνα, 88% αναφέρουν αυθόρμητα μια εταιρεία/χορηγό αθλητισμού,...

Read More

Ο Τζόκερ του Μπατμαν θα ήταν ένας εξαιρετικός πωλητής!

Οι περισσότεροι λάτρεις του σινεμά, και των ταινιών γενικότερα, θεωρούν πως ο Τζόκερ που υποδύθηκε ο Χιθ Λέτζερ στην ταινία «Μπάτμαν, Σκοτεινός Ιππότης», είναι η καλύτερη αναπαράσταση του εξαιρετικά δημοφιλούς...

Read More

Τα digital analytics αλλάζουν την προεκλογική εκστρατεία.

Τις περισσότερες φορές όταν ακούμε όρους όπως  digital analytics, SEO, CPC, conversion rates κ.λπ. αμέσως φανταζόμαστε μεγάλες εταιρείες καταναλωτικών ειδών, που έχουν κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα και προσπαθούν να μεγιστοποιήσουν τις...

Read More