12.09.2023

06:35
d

Κατηγορίες

Ierax

TAGS

Η εμφάνιση μετράει… στα γλυκά.

Μερικές φορές βλέπουμε τα γλυκά να γίνονται έργα τέχνης σε reality shows μαγειρικής και τώρα καταλαβαίνουμε το γιατί. Είναι ο βασικότερος παράγοντας πάνω από γεύση και τιμή για ένα γλύκισμα. Παράλληλα οι Έλληνες είμαστε του γλυκού αφού 2 στους 3 τρώμε το λιγότερο μέρα παρά μέρα και οι μισοί προτιμάμε φρέσκα γλυκά ζαχαροπλαστείων ενώ 30% […]
SHARE

Μερικές φορές βλέπουμε τα γλυκά να γίνονται έργα τέχνης σε reality shows μαγειρικής και τώρα καταλαβαίνουμε το γιατί. Είναι ο βασικότερος παράγοντας πάνω από γεύση και τιμή για ένα γλύκισμα.

Παράλληλα οι Έλληνες είμαστε του γλυκού αφού 2 στους 3 τρώμε το λιγότερο μέρα παρά μέρα και οι μισοί προτιμάμε φρέσκα γλυκά ζαχαροπλαστείων ενώ 30% συσκευασμένα σούπερ μάρκετ.

Μπορεί να διαβάζουμε για τη μείωση της ζάχαρης αλλά 75% των ερωτώμενων προτιμάει την αυθεντική συνταγή του γλυκού έναντι μιας πιο υγιεινής παραλλαγής του. Άλλωστε τρώμε γλυκά για να νιώσουμε καλύτερα συναισθηματικά, ιδίως οι γυναίκες που τα προτιμάνε λόγω άγχους και στεναχώριας.

Πάντως το γλυκό είναι συνήθως μια απόλαυση μετά το φαγητό το μεσημέρι για το 45% των Ελλήνων και σπάνια τρώμε γλυκά εκτός σπιτιού (8%) μάλλον γιατί λερώνουν εύκολα και ντρεπόμαστε ίσως να τρώμε πάστες και κέικ ενώ μας βλέπει κόσμος.

Τέλος οι μισοί ερωτώμενοι αγοράζουν αυθόρμητα γλυκά όταν το επιθυμούν και οι άλλοι μισοί έχουν πάντα κάτι γλυκό στο σπίτι για τις έκτακτες λιγούρες.

 

Ταυτότητα έρευνας.

Συμμετείχαν ηλεκτρονικά 840 καταναλωτές γλυκών άνω των 18 ετών στην Ελλάδα. Συλλογή 1 με 4 Σεπτεμβρίου 2023.