1 years ago

Οι όμορφες σειρές, όμορφα ακυρώνονται.

Αν ζεις στον πλανήτη Γη τότε έχεις ακούσει για το Netflix. Αυτό που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό και ίσως δε γνωρίζεις, είναι πως η δημοφιλής πλατφόρμα έχει δεχτεί έντονη κριτική για τις σειρές που ακυρώνει, μετά από 1 ή 2 σεζόν. Και δε μιλάμε για αποτυχημένες σειρές που δεν έχουν κερδίσει το κοινό αλλά για […]

1 years ago

Κι όμως, το outdoor marketing ζει και έχει μέλλον.

Η ψηφιακή διαφήμιση είναι σίγουρα το μεγάλο όπλο των εταιρειών. Έχει αρκετά χαμηλό κόστος, πολλούς επαγγελματίες που δουλεύουν εκεί και τεράστια περιθώρια ανάπτυξης με τις νέες τεχνολογίες. Όμως μερικές φορές οι άνθρωποι του μάρκετινγκ ξεχνάνε ότι οι καταναλωτές είναι κοινωνικά όντα που τους αρέσει να βγαίνουν έξω και να ζουν εμπειρίες. Θέλουμε να ερχόμαστε σε […]

1 years ago

«Κυνηγοί» προσφορών σε σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές στη Black Friday 2022

Επίσημη αυλαία την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου για το δημοφιλές εκπτωτικό event της τελευταίας εβδομάδας του Νοεμβρίου, με λιανεμπορικές επιχειρήσεις να βρίσκονται σε θέση μάχης εκτιμώντας ότι οι πληθωριστικές πιέσεις μπορεί να λειτουργήσουν ως κίνητρο για τους καταναλωτές να κάνουν συμφέρουσες αγορές ενόψει των Χριστουγέννων. Οι προσφορές έχουν ξεκινήσει ήδη από τις προηγούμενες εβδομάδες και θα […]

2 years ago

Μωβ για τις γυναίκες και Μπλε για τους άνδρες τα αγαπημένα Χρώματα των Νέων στη Θεσσαλονίκη

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε για 9η χρονιά η Μέρα με τα Χρώματα το περασμένο Σάββατο στις 3/9/2022 στη Θεσσαλονίκη. Ένα φεστιβάλ που τα τελευταία χρόνια «χρωματίζει» τον ουρανό της Θεσσαλονίκης. Nέες και νέοι βρέθηκαν στο χώρο ρίψεων του Καυτατζογλείου για να ακούσουν αγαπημένες μουσικές, να χορέψουν, να «χρωματίσουν» και να «χρωματιστούν». Στην ierax analytix αποφασίσαμε να […]

2 years ago

Είμαστε κάτω από τους φοίνικες και πίνουμε… μπύρα!

Το καλοκαίρι σημαίνει θάλασσα, παραλία και αλκοόλ, έτσι στην ierax analytix διενεργήσαμε μια έρευνα πανελλαδικά σε 945 άτομα με στόχο να μελετήσουμε τις προτιμήσεις των καταναλωτών στα ποτά και να απαντήσουμε σε ερωτήματα όπως «ποια ποτά κυριαρχούν;», «είναι το αγαπημένο μας ποτό αυτό που πίνουμε και πιο συχνά;», «τι διαφορετικό θέλουν οι καταναλωτές;»; Ποιο είναι […]

2 years ago

Προτεινόμενη ημερομηνία κατανάλωσης και αυστηρή ημερομηνία λήξης.

Μετά από 15 χρόνια στην έρευνα αγοράς, έχουμε δει πόσο σημαντική πληροφορία είναι η ημερομηνία λήξης/κατανάλωσης στη συσκευασία για τους καταναλωτές, όταν αγοράζουν ευπαθή προϊόντα. Είτε σε ποσοτικές έρευνες, σε focus groups, ή σε έρευνες παρατήρησης, η πρώτη κίνηση πολλών καταναλωτών όταν πιάνουν ένα προϊόν, είναι να ψάξουν την ημερομηνία λήξης/κατανάλωσης. Άλλωστε όλοι θυμόμαστε τη […]

2 years ago

Οι απόψεις των καταναλωτών για προϊόντα φυτικής προέλευσης.

Τα τελευταία χρόνια τα προϊόντα φυτικής προέλευσης έχουν μπει στην καθημερινότητα αρκετών νοικοκυριών προσφέροντας μια εναλλακτική διατροφική επιλογή. Η τάση αυτή κερδίζει έδαφος, καθώς δεν απευθύνεται μόνο σε άτομα που καταναλώνουν αποκλειστικά προϊόντα φυτικής προέλευσης αλλά πλέον προσφέρει έξτρα επιλογές και σε άτομα που καταναλώνουν προϊόντα ζωικής προέλευσης. Η ierax analytix διεξήγαγε έρευνα από 17 […]

2 years ago

Τα focus groups αποκαλύπτουν τα κίνητρα πίσω από την καταναλωτική συμπεριφορά.

Σήμερα περισσότερο από ποτέ «βομβαρδιζόμαστε» με δεδομένα και ποσοστά από κάθε πλευρά. Ζούμε άλλωστε στην εποχή των data και της πληροφορίας και έχουμε εθιστεί πια στα γραφήματα και τις αναλύσεις. Όμως τα μαθηματικά παρουσιάζουν μόνο μια πλευρά της αλήθειας: το τι κάνουμε. Στατιστικά όπως ότι 50% τρώει παγωτό σοκολάτα, 67% θα πάει διακοπές για 5 […]

2 years ago

Δεν τρώμε πρωινό και παραγγέλνουμε από έξω για βραδινό

Οι έντονοι ρυθμοί ζωής με τις πολλές υποχρεώσεις μας έχουν αναγκάσει να αλλάξουμε αρκετά τις διατροφικές μας συνήθειες σε σχέση με το παρελθόν. Η έρευνα της ierax analytix δείχνει πως οι μοντέρνοι καταναλωτές έχουν προσαρμοστεί σε ένα περιβάλλον πιο απαιτητικό που δεν αφήνει πολλά χρονικά περιθώρια για γεύματα όπως πρωινό και βραδινό, που ήταν πολύ […]

2 years ago

Ακρίβεια και ανατιμήσεις στρέφουν τους καταναλωτές σε χαμηλής διατροφικής αξίας τροφές

Το τελευταίο εξάμηνο έχει παρατηρηθεί αύξηση των τιμών. Πως όμως η αύξηση αυτή έχει επηρεάσει τις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών; Στην ierax analytix τρέξαμε μια έρευνα σε 1017 άτομα πανελλαδικά με στόχο να δούμε αν αυτή η αύξησή συνεπάγεται  αύξησή στην κατανάλωση του πρόχειρου και φθηνού φαγητού. Αρχικά, παρατηρούμε ότι η αύξηση των τιμών έχει […]

2 years ago

Η κατάλληλη διαχείριση φέρνει νίκες.

Πριν μερικές ημέρες η Liverpool FC στέφθηκε κυπελλούχος Αγγλίας με το FA Cup, κατακτώντας το 2ο τίτλο της για φέτος μετά και από το League Cup Αγγλίας το Φεβρουάριο. Κοινό χαρακτηριστικό και των δύο τελικών είναι πως κατακτήθηκαν ενάντια στην Chelsea FC και ειδικότερα στη διαδικασία των πέναλτι έπειτα από ισόπαλα σκορ στην κανονική διάρκεια […]

2 years ago

Ψυχογράφημα των χαρακτήρων της σειράς FRIENDS.

Αν δεν έχεις δει τη δημοφιλή σειρά FRIENDS, τότε θεωρώ πως μάλλον δεν έχεις τηλεόραση, υπολογιστή και κινητό. Αν μάλιστα δεν τη γνωρίζεις καν, τότε είσαι εξωγήινος που μόλις έχεις φτάσει στη γη οπότε ελπίζω να έρχεσαι ειρηνικά. Στην ierax analytix προσπαθούμε συνεχώς να αποκωδικοποιήσουμε την καταναλωτική συμπεριφορά και να δημιουργήσουμε τα κατάλληλα εργαλεία για […]

2 years ago

Οι ομιλίες στο Tedx University of Macedonia αποτελούν πηγή έμπνευσης.

Τα Tedx είναι σημεία αναφοράς για νέες ιδέες, απόψεις και συζητήσεις. Αποτελούν έναν ανοιχτό χώρο όπου ξεχωριστοί/ες ομιλητές/ μοιράζονται τις προσωπικές και επαγγελματικές τους εμπειρίες πάνω σε μια πληθώρα θεμάτων σε σχέση με την ΑΙ, τη ψυχολογία, την τεχνολογία, τις προσωπικές σχέσεις και πολλά ακόμα. Στην Ierax Analytix τρέξαμε μια έρευνα σε 552 νέους και […]

2 years ago

“Στροφή” των καταναλωτών σε προσφορές και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα

Νέο κύμα ανατιμήσεων στα ράφια, απροσδιόριστης χρονικής διάρκειας, «βλέπουν» οι Έλληνες καταναλωτές με την κατάσταση στην αγορά να επιδεινώνεται, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία. Η συρρίκνωση των εισοδημάτων, σε συνδυασμό με τις αυξήσεις στο κόστος ενέργειας και πρώτων υλών, πιέζουν περαιτέρω το «καλάθι της νοικοκυράς». Οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν ριζικά, οι προσφορές βγαίνουν ξανά στο […]

2 years ago

Πως κερδίζεις έναν αγώνα πέναλτι με βάση τα δεδομένα;

Το περασμένο καλοκαίρι του 2021 διεξήχθη το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου σε επίπεδο εθνικών ομάδων (Euro 2020), καθώς εξαιτίας της πανδημίας μεταφέρθηκε κατά ένα έτος. Ως ierax analytix, είχαμε αναφερθεί στο κομμάτι της διαδικασίας των πέναλτι και πως η ομάδα που εκτελεί πρώτη έχει στατιστικά περισσότερες πιθανότητες να προκριθεί, διότι μεταφέρει την πίεση στην αντίπαλη ομάδα. […]