Harry Lalatsis 5 months ago

Τεχνητή νοημοσύνη και ανθρώπινη βούληση

 Πόσες φορές έχετε δει μια διαφήμιση στο διαδίκτυο ή στα κοινωνικά δίκτυα για κάτι που μόνο έχετε σκεφτεί ή έχετε συζητήσει με ανθρώπους, χωρίς όμως να ψάξετε κάτι σχετικό; Αν και φαίνεται σαν να σας ακούει το κινητό σας (και μπορεί να σας ακούει κάποιες φορές) η αλήθεια είναι πως μια μηχανή έχει καταφέρει να […]

Harry Lalatsis 5 months ago

Ο χρόνος μεταμορφώνει τα πάντα

Πολλές φορές στην έρευνα αγοράς, τονίζουμε στους πελάτες μας πόσο σημαντικό είναι το timing, δηλαδή η χρονική στιγμή που θα παρθεί μια απόφαση και κυρίως η στιγμή που θα τεθεί σε εφαρμογή. Ο λόγος είναι πως ο χρόνος έχει την ικανότητα να μεταμορφώνει και να αλλάζει τα πάντα γύρω μας. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε […]

Harry Lalatsis 6 months ago

Τηλεργασία και διακοπές η νέα μόδα

Στο νέο της ερευνητικό έργο η ierax analytix σε συνεργασία με το coho co-working space, διενήργησε μια έρευνα σε 388 εργαζόμενους στη Θεσσαλονίκη, 21-50 ετών, για να εξετάσει πως τους έχει επηρεάσει το θέμα της τηλε-εργασίας σε συνδυασμό με τις διακοπές τους το φετινό καλοκαίρι. Τους τελευταίους μήνες, πολλοί εργαζόμενοι στη χώρα μας ήρθαν για […]

Harry Lalatsis 6 months ago

Instagram stories και επιχειρήσεις

Τα Instagram stories ξεκίνησαν τον Αύγουστο του 2016 και πλέον πάνω από 500 εκατομμύρια Instagramers, από τον κολλητό σου μέχρι τον/την αγαπημένο/η σου διάσημο/η, ανεβάζουν καθημερινά φωτογραφίες και βίντεο στο προφίλ τους τα οποία θα εξαφανιστούν μόλις περάσουν 24 ώρες. Κάποιοι ήταν ήδη εξοικειωμένοι με τα stories, αφού προϋπήρχαν στην εφαρμογή του snapchat και πλέον […]

Harry Lalatsis 6 months ago

Δήλωση προς τους συνεργάτες μας

Αγαπητοί συνεργάτες, Τους τελευταίους τρεις μήνες περάσαμε δύσκολες και πρωτόγνωρες καταστάσεις, καθώς η ζωή και οι εργασίες μας άλλαξαν απότομα και χωρίς προειδοποίηση. Μια επιδημία, που εξελίχτηκε σε απειλητική για την ανθρώπινη ζωή πανδημία, έθεσε αμείλικτα σε όλο τον κόσμο το δραματικό δίλημμα ανάμεσα στην προστασία της δημόσιας υγείας και τη διάσωση της οικονομικής δραστηριότητας. […]

Harry Lalatsis 6 months ago

Ο πόλεμος των delivery και οι συνέπειές του

Αν υπάρχει μια τάση που σχεδόν όλοι συμφωνούν ότι δυνάμωσε στην πανδημία, και θα διατηρηθεί και μετά, είναι η αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce). Άνθρωποι που δεν είχαν παραγγείλει ποτέ διαδικτυακά, αναγκάστηκαν, λόγω των περιορισμών στις μετακινήσεις, να δημιουργήσουν λογαριασμούς και να έρθουν σε επαφή με τις ηλεκτρονικές αγορές. Αν και στην αρχή στην Ελλάδα […]

Harry Lalatsis 7 months ago

Blockchain στη βιομηχανία τροφίμων

Καθώς ο κόσμος αλλάζει γύρω μας και η ανασφάλεια για την ποιότητα των τροφίμων μεγαλώνει (με πανδημία ή χωρίς), οι καταναλωτές αρχίζουν να ζητάνε περισσότερη διαφάνεια πριν αγοράσουν τρόφιμα. Αυτό σημαίνει πως θέλουν να ξέρουν τα συστατικά, την προέλευση, πού έγινε η αποθήκευση, ποια η επεξεργασία τους και ακόμη πόσο κόστισαν σε κάθε φάση, μέχρι […]

Harry Lalatsis 7 months ago

Ενημέρωση και κρίση COVID19 : η παραπληροφόρηση έχει τη μεταδοτικότατα ενός ιού

Στην πρώτη έρευνα που μελετά τη σχέση του κοινού με τα ΜΜΕ και την ενημέρωση τόσο πριν την υγειονομική κρίση αλλά και κατά τη διάρκεια αυτής, το Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ και η ierax analytix κατέγραψαν, ανέλυσαν και αποκαλύπτουν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα στοιχεία. Η πρώτη φάση της έρευνας έγινε στα […]

Harry Lalatsis 7 months ago

Η πανδημία έβγαλε τον καλύτερο εαυτό μας

Αν και οι τελευταίες εβδομάδες ήταν πολύ δύσκολες, οι Έλληνες προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον καθώς 4 στους 10 δήλωσαν πως υποστήριξαν εθελοντικά κάποιο σκοπό. 66% βοήθησαν ηλικιωμένους στα ψώνια και στις καθημερινές δουλειές, 41% τάισε αδέσποτα, 40% έδωσε ρούχα και τρόφιμα σε άπορους/αστέγους και 20% έδωσε αίμα ή/και προσέφερε οικονομική βοήθεια οπουδήποτε. […]

Harry Lalatsis 7 months ago

Χάνουν το ενδιαφέρον για τα αθλητικά οι Έλληνες στην καραντίνα

Τα αθλητικά δε μας λείπουν ιδιαίτερα καθώς μόλις 36% των ερωτώμενων φαίνεται να νιώθουν την έλλειψη τους από την καθημερινότητα. Συγκεκριμένα στην ερώτηση για την απουσία των αθλητικών, οι ερωτώμενοι δήλωσαν πως τους λείπουν πάρα πολύ 17%, τους λείπουν αρκετά 19%, δεν τους λείπουν ιδιαίτερα 24%, δεν τους λείπουν καθόλου 14% και τους είναι αδιάφορα […]