5 months ago

Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αλλάζουν την αγορά.

Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label) είναι προϊόντα τα οποία έχουν την επωνυμία των σούπερ μάρκετ που βρίσκονται και συνήθως έχουν χαμηλότερη τιμή. Στην Ierax Analytix τρέξαμε μια έρευνα σε 756 καταναλωτές πανελλαδικά, με θέμα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και στόχο να διερευνήσουμε τη διείσδυσή τους αλλά και τη δυναμική τους στο μέλλον. Αρχικά λοιπόν, […]

6 months ago

Επίσκεψη στα γραφεία μας από νέες και νέους του Προγράμματος Εργασιακής Ετοιμότητας από την ActionAid Hellas Youth.

Είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στα γραφεία μας νέες και τους νέους του Προγράμματος Εργασιακής Ετοιμότητας από την ActionAid Hellas Youth Ο Harry Lalatsis, ο Bill Mitsis, ο Angelos Vouris και η Ελευθερία Τριγένη τους έδειξαν όσα απαιτεί η καθημερινότητα μιας εταιρείας έρευνας και ανάλυσης αγοράς από το διαφορετικό πρίσμα του κάθε μέλους της ομάδας […]

7 months ago

Τα χαρακτηριστικά μιας Αποτελεσματικής Στρατηγικής Εξωστρέφειας σήμερα.

Η αγορά στις μέρες μας έχει αλλάξει άρδην. Πως μπορούμε όμως να αναγνωρίσουμε και να επεξεργαστούμε τις αλλαγές, οι οποίες συντελούνται ταχύτατα και να αντιδράσουμε εποικοδομητικά και αποτελεσματικά; Είναι τόσο απλό όσο ακούγεται; Μετά την οικονομική, αλλά και την υγειονομική κρίση, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη, παρατηρούμε ότι όχι μόνο η «πίτα» έχει μικρύνει, όχι […]

7 months ago

Η διείσδυση των κρυπτονομισμάτων στους νέους είναι γεγονός.

Στην Ierax Analytix τρέξαμε μια έρευνα σε νέους 18-30 ετών πανελλαδικά, με θέμα τα κρυπτονομίσματα και στόχο να διερευνήσουμε τη διείσδυσή τους ως έννοιες και ως επενδύσεις. Αρχικά λοιπόν, οι ηλικίες 18-22 φαίνεται ότι ακόμη ψάχνονται, ενώ οι 23-30 ετών τα γνωρίζουν ήδη καλά και επενδύουν κιόλας. Πιο συγκεκριμένα, το 75% των συμμετεχόντων έχει επενδύσει […]

8 months ago

Ορατές και «αόρατες» αναπηρίες στην Ελλάδα.

Για την παγκόσμια ημέρα αναπηρίας, η ierax analytix έτρεξε έρευνα σχετικά με τις απόψεις των Ελλήνων γύρω από τις αναπηρίες και κυρίως όσων δε φαίνονται με την πρώτη ματιά (πχ αυτοάνοσο). Η λέξη αναπηρία αφήνει ένα αποτύπωμα σαν χρώμα στη σκέψη των ανθρώπων. Με βάση την έρευνα μας 1 στους 4 αισθάνεται ότι αφήνει μαύρο […]

9 months ago

Εμπιστεύεσαι ένα ρομπότ να σου μαγειρέψει;

Μια αγαπημένη συζήτηση με τους φοιτητές και τις φοιτήτριές μου αφορά την ΑΙ και πως έχει αρχίσει ήδη να επηρεάζει τη ζωή μας. Μιλάμε για ανάλυση δεδομένων, αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο, και τη δυνατότητα η ΑΙ να μας λύσει προβλήματα που θεωρούσαμε πολύ δύσκολα. Αυτοματοποίηση και βιομηχανική επανάσταση. Όμως αρκετές φορές προτιμώ να σκέφτομαι πιο […]

9 months ago

Επιλέγουν social media για ενημέρωση στη Black Friday 2021 οι καταναλωτές.

Λίγο πριν τη Black Friday 2021, στην ierax analytix κάναμε μια έρευνα καταναλωτών για να δούμε πως βλέπουν τη φετινή μέρα εκπτώσεων οι Έλληνες εν μέσω πανδημίας και αλλαγών στις αγοραστικές συνήθειες.   73% των καταναλωτών δηλώνουν πως είναι πιθανό να προχωρήσουν σε κάποια αγορά στη φετινή Black Friday και μάλιστα περίπου 9 στους 10 […]

10 months ago

Έρευνα προγράμματος together – «Ακούμε τους νέους επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης»

Η εταιρία ΤΙΤΑΝ σε συνεργασία με το φορέα καινοτομίας Youthnest, εμπιστεύθηκαν την ierax analytix για να έρθει σε επαφή με τον οικονομικά ενεργό πληθυσμό της πόλης και να αφουγκραστεί τις ανησυχίες και τα θέλω τους. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της πρωτοβουλίας together που σκοπό έχει να ενισχύσει 150 νέους επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης. Αναλυτικές πληροφορίες […]

12 months ago

Θέλουμε περισσότερη Ελλάδα στις stock φωτογραφίες

Στην σημερινή εποχή της εικόνας, οι περισσότερες εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται σε διάφορους κλάδους, όπως της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, χρησιμοποιούν φωτογραφίες στο περιεχόμενό τους. Το θέμα της πνευματικής ιδιοκτησίας και των πνευματικών δικαιωμάτων, που έχει προκύψει από αυτήν την χρήση, έχει δημιουργήσει μια ανάγκη για παροχή φωτογραφιών με άδεια και διαφορετικά themes.   Στην […]

12 months ago

Ένα μιμίδιο ισοδυναμεί με ένα βιβλίο

Η ανθρώπινη επικοινωνία είναι ίσως από τις σημαντικότερες λειτουργίες που μας έχουν επιτρέψει να δημιουργήσουμε τις κοινωνίες του σήμερα. Από τις τοιχογραφίες στις λέξεις, στη μουσική, στις ταινίες και στα emojis, οι άνθρωποι συνεχώς εξελίσσουμε τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και μεταφέρουμε όχι μόνο λεκτικές έννοιες αλλά συναισθήματα και αισθήσεις. Άλλωστε το storytelling είναι […]