Οι βασικές τάσεις του “επιχειρείν” στο 2020

Τον τελευταίο μήνα έχω προσπαθήσει να παρακολουθήσω όσο μπορώ περισσότερα συνέδρια γύρω από τις νέες τάσεις στην επιχειρηματικότητα και το μάρκετινγκ.     Έχω υπάρξει αρκετά τυχερός, που κατάφερα να ακούσω αρκετούς από...

Read More

A/B testing και customer journey

Παρακολούθησα τις προάλλες το joint meetup των ομάδων Digital Analytics και Q/A Θεσσαλονίκης και θυμήθηκα πόσο σημαντικό είναι το Α/Β testing στην έρευνα και στο μάρκετινγκ.     Αν δε γνωρίζετε τι είναι...

Read More

Έρευνα – «Πώς θα θέλατε να είναι ο μεσίτης του μέλλοντος;»

Μία πρωτότυπη έρευνα δημιούργησε η νέα μεσιτική εταιρεία της Θεσσαλονίκης «Green & Grey», προσπαθώντας να σκιαγραφήσει μέσα από τις απόψεις του κοινού της πόλης το μέλλον του κλάδου της.     Στην έρευνα,...

Read More

Έρευνα: TedxUniversityofMacedonia 2019

Ξεπέρασε τις προσδοκίες το TedxUniversityofMacedonia 2019! Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα των 203 επισκεπτών που πήραν μέρος στην έρευνα της ierax analytix, αξιολογώντας το TedxUniversityofMacedonia 2019.     Το 44% όσων απάντησαν είπε...

Read More

Big data και σύστημα 4-4-2

Εδώ και καιρό ήθελα να γράψω ένα άρθρο σχετικά με τη χρήση των big data και machine learning τεχνικών στον αθλητισμό, αλλά πάντα το άφηνα στην άκρη περιμένοντας μια αφορμή.     Τελικά...

Read More

Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης επηρεάζει τους θεατές του!

60% των θεατών του 60ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης δήλωσε πως έχουν επηρεαστεί πολύ στον τρόπο που βλέπουν ταινίες από το θεσμό. Μάλιστα το ποσοστό ξεπερνάει το 70% στους θεατές άνω...

Read More

Στο πάνελ της εκδήλωσης How I managed my campaign η ierax analytix!

Την Παρασκευή 08/11 το Αμερικανικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης ACT με την υποστήριξη του Dukakis Center, φιλοξένησε στο ξενοδοχείο Daios Luxury, αποφοίτους του που ασχολήθηκαν με τις πρόσφατες αυτοδιοικητικές εκλογές.     Εκεί βρέθηκε ο...

Read More