Blog - Page 3 of 6 - Ierax Analytix
57474
blog,paged,paged-3,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,grid_1200,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.1,vc_responsive

Προτιμούν εσπρέσσο οι Θεσσαλονικείς!

Πολύ καλή σχέση με τον καφέ έχουν οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης όπως δείχνουν τα αποτελέσματα της σχετικής έρευνας που διενήργησε η εταιρεία ierax analytix. Συγκεκριμένα, 80% των ερωτώμενων πίνει καφέ...

Read More

Γίναμε ενός έτους!

Ξεκινήσαμε με στόχο να ξεφύγουμε από τα συνηθισμένα και ψυχρά ποσοστά και να εμβαθύνουμε στους λόγους και τις αιτίες για αγορές και προτιμήσεις σε μάρκες! Να στηρίξουμε το μάρκετινγκ και...

Read More

Αγοράζουμε με το συναίσθημα και όχι με την λογική

Πολύ συχνά τα τελευταία χρόνια ακούμε την φράση «οι άνθρωποι πάνω από τους αριθμούς», καθώς συνήθως αναφέρεται σε καταστάσεις όπου δεν πρέπει να είμαστε ψυχροί τεχνοκράτες, με τρόπο σκέψης υπολογιστή,...

Read More

Ενθουσιασμός για τη ΔΕΘ – Προβληματισμός για Μπουτάρη και ΟΑΣΘ.

Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά είναι τα αποτελέσματα της κοινωνικής έρευνας που διενήργησε η εταιρεία ierax analytix, σχετικά με τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης 2018. Περίπου 3 στους 4 ερωτώμενους που επισκέφθηκαν τη ΔΕΘ...

Read More

Νέα διαδικτυακή έρευνα της ierax analytix!

Έρευνα για τη ΔΕΘ 2018, τη Θεσσαλονίκη και την Τοπική Αυτοδιοίκηση από την ierax analytix!     Πατήστε εδώ  για να πάρετε μέρος και σεις στην έρευνα!     Η συμμετοχή είναι ανώνυμη και διάρκεια ερωτηματολογίου...

Read More

E-shop: Όταν μια μηχανή γίνεται καταστηματάρχης.

Εδώ και λίγες μέρες έχουμε αναλάβει ως εταιρεία ένα μεγάλο ερευνητικό έργο σε κεντρικά σούπερ μάρκετ της Θεσσαλονίκης. Στη δευτερογενή μου έρευνα σχετικά με τον ανταγωνισμό και τα μεγέθη τους,...

Read More