Οι διαφημίσεις λένε ιστορίες και όχι πάντα αλήθειες.

Έβλεπα πριν μερικές ημέρες ένα βίντεο, στο οποίο ο δημιουργός του προσπαθούσε να εξηγήσει γιατί υπάρχουν τόσο λίγα κινητά τηλέφωνα (smartphones) στις δημοφιλείς ταινίες του Χόλυγουντ.     Η αλήθεια είναι πως αρκετές...

Read More

29% των οπαδών άλλαξαν εταιρεία, όταν έγινε χορηγός αντιπάλου!

Σημαντικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία σχετικά με τις χορηγίες στον αθλητισμό, σε έρευνα που έγινε σε φιλάθλους από την ierax analytix.     Όπως αναφέρεται στην έρευνα, 88% αναφέρουν αυθόρμητα μια εταιρεία/χορηγό αθλητισμού,...

Read More

Ο Τζόκερ του Μπατμαν θα ήταν ένας εξαιρετικός πωλητής!

Οι περισσότεροι λάτρεις του σινεμά, και των ταινιών γενικότερα, θεωρούν πως ο Τζόκερ που υποδύθηκε ο Χιθ Λέτζερ στην ταινία «Μπάτμαν, Σκοτεινός Ιππότης», είναι η καλύτερη αναπαράσταση του εξαιρετικά δημοφιλούς...

Read More

Τα digital analytics αλλάζουν την προεκλογική εκστρατεία.

Τις περισσότερες φορές όταν ακούμε όρους όπως  digital analytics, SEO, CPC, conversion rates κ.λπ. αμέσως φανταζόμαστε μεγάλες εταιρείες καταναλωτικών ειδών, που έχουν κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα και προσπαθούν να μεγιστοποιήσουν τις...

Read More

63% των νέων είχαν σεξουαλική επαφή χωρίς κάποια προφύλαξη!

Ανησυχητικά είναι τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών και αναλύσεων ierax analytix, σχετικά με την σεξουαλική υγεία των νέων κάτω των 30 ετών.     Όπως αναφέρεται στην έρευνα, 2 στους 3 είχαν τουλάχιστον...

Read More

Η αξία της στατιστικής πρόβλεψης των πωλήσεων για τα καταστήματα.

Πριν λίγο καιρό ο συνάδελφος μου Χάρης Λαλάτσης δημοσίευσε ένα άρθρο το οποίο αναφέρεται στο πόσο σημαντική είναι η χρήση της έρευνας αγοράς πριν ανοίξει ένα νέο κατάστημα σε κάποια...

Read More

Γιατί η ανθρώπινη επαφή είναι σημαντική στον τουρισμό.

Διάβαζα πριν μερικές μέρες ένα άρθρο στον Economist, όπου ο/η αρθρογράφος αναρωτιόταν για ποιους λόγους δεν έχουμε αυτοματοποιήσει την υπηρεσία check-in σε όλα τα ξενοδοχεία, ειδικά όταν η σχετική τεχνολογία...

Read More