Harry Lalatsis 12 months ago

Αθλητικό Μάρκετινγκ: Καν ’Το Όπως Η Formula 1

Η πανδημία άλλαξε τις ζωές και τις δουλειές μας απότομα και χωρίς προειδοποίηση. Ένα από τα πρώτα και πιο λογικά μέτρα αντιμετώπισης του ιού ήταν η απαγόρευση συγκεντρώσεων κάποιου αριθμού ανθρώπων, για να περιοριστεί όσο γίνεται η μετάδοσή του. Ο αθλητισμός είναι ένας από τους τομείς που χτυπήθηκε περισσότερο από αυτό το μέτρο, καθώς πλέον […]

Harry Lalatsis 12 months ago

Διαβάζουμε Τον Καφέ Ή Τον Άνθρωπο;

Εκατοντάδες χρόνια τώρα, οι άνθρωποι προσπαθούμε να προβλέψουμε το μέλλον και να δούμε τι θα φέρει ο χρόνος. Από τους Βίκινγκς που έσφαζαν κατσίκες και μελετούσαν τα εντόσθια τους, στα ζώδια, στα μέντιουμ και στους προγραμματιστές που μελετάνε εκατομμύρια δεδομένα το δευτερόλεπτο, η ανάγκη να δούμε το μέλλον είναι σε περίοπτη θέση για όλους τους […]

Harry Lalatsis 1 years ago

Η καθημερινότητα στη Θεσσαλονίκη

Στο νέο της ερευνητικό έργο η ierax analytix σε συνεργασία με περιοδικό ΠΡΑΞΗ του ΚΘΒΕ, διενήργησε μια έρευνα σε 1.137 κατοίκους στη Θεσσαλονίκη, 17 ετών και άνω για να μελετήσει διάφορες θεματικές γύρω από την πόλη μας. Ικανοποιημένοι από τη ζωή στη Θεσσαλονίκη δηλώνει το 50%, ούτε ικανοποιημένοι-ούτε δυσαρεστημένοι το 32% και δυσαρεστημένοι το 18%. […]

Harry Lalatsis 1 years ago

Τα data λένε πάντα την αλήθεια;

Τέλη του 2018 έγραφα εδώ πως η απόλυση του Μουρίνιο από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ήταν μεν ένα γεγονός που όλοι το περιμέναμε να συμβεί, καθώς πλέον το κλίμα γύρω του ήταν εχθρικό, αλλά μου έκανε εντύπωση πως ο Πορτογάλος τεχνικός είχε από τα καλύτερα νούμερα και data επιτυχίας (πίσω μόνο από τον τεράστιο Φέργκιουσον) στον […]

Harry Lalatsis 1 years ago

ΤΑΥΤΙΣΤΗΚΑΝ ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ;

Μια πρωτότυπη και δημιουργική έρευνα διενήργησε η ierax analytix σε συνεργασία με τον Δημήτρη Παρλιάρη, Marketing Executive, προκειμένου να εξετάσουν την πιθανότητα συσχέτισης του κορονοϊού και της καραντίνας με τα χρώματα. Με αφετηρία τη συσχέτιση της πανδημίας αλλά και της καραντίνας με συγκεκριμένες χρωματικές αποχρώσεις η ierax analytix και ο Δημήτρης Παρλιάρης, Marketing Executive, ξεκίνησαν […]

Harry Lalatsis 1 years ago

Τεχνητή νοημοσύνη και ανθρώπινη βούληση

 Πόσες φορές έχετε δει μια διαφήμιση στο διαδίκτυο ή στα κοινωνικά δίκτυα για κάτι που μόνο έχετε σκεφτεί ή έχετε συζητήσει με ανθρώπους, χωρίς όμως να ψάξετε κάτι σχετικό; Αν και φαίνεται σαν να σας ακούει το κινητό σας (και μπορεί να σας ακούει κάποιες φορές) η αλήθεια είναι πως μια μηχανή έχει καταφέρει να […]

Harry Lalatsis 1 years ago

Ο χρόνος μεταμορφώνει τα πάντα

Πολλές φορές στην έρευνα αγοράς, τονίζουμε στους πελάτες μας πόσο σημαντικό είναι το timing, δηλαδή η χρονική στιγμή που θα παρθεί μια απόφαση και κυρίως η στιγμή που θα τεθεί σε εφαρμογή. Ο λόγος είναι πως ο χρόνος έχει την ικανότητα να μεταμορφώνει και να αλλάζει τα πάντα γύρω μας. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε […]

Harry Lalatsis 1 years ago

Τηλεργασία και διακοπές η νέα μόδα

Στο νέο της ερευνητικό έργο η ierax analytix σε συνεργασία με το coho co-working space, διενήργησε μια έρευνα σε 388 εργαζόμενους στη Θεσσαλονίκη, 21-50 ετών, για να εξετάσει πως τους έχει επηρεάσει το θέμα της τηλε-εργασίας σε συνδυασμό με τις διακοπές τους το φετινό καλοκαίρι. Τους τελευταίους μήνες, πολλοί εργαζόμενοι στη χώρα μας ήρθαν για […]

Harry Lalatsis 1 years ago

Instagram stories και επιχειρήσεις

Τα Instagram stories ξεκίνησαν τον Αύγουστο του 2016 και πλέον πάνω από 500 εκατομμύρια Instagramers, από τον κολλητό σου μέχρι τον/την αγαπημένο/η σου διάσημο/η, ανεβάζουν καθημερινά φωτογραφίες και βίντεο στο προφίλ τους τα οποία θα εξαφανιστούν μόλις περάσουν 24 ώρες. Κάποιοι ήταν ήδη εξοικειωμένοι με τα stories, αφού προϋπήρχαν στην εφαρμογή του snapchat και πλέον […]

Harry Lalatsis 1 years ago

Δήλωση προς τους συνεργάτες μας

Αγαπητοί συνεργάτες, Τους τελευταίους τρεις μήνες περάσαμε δύσκολες και πρωτόγνωρες καταστάσεις, καθώς η ζωή και οι εργασίες μας άλλαξαν απότομα και χωρίς προειδοποίηση. Μια επιδημία, που εξελίχτηκε σε απειλητική για την ανθρώπινη ζωή πανδημία, έθεσε αμείλικτα σε όλο τον κόσμο το δραματικό δίλημμα ανάμεσα στην προστασία της δημόσιας υγείας και τη διάσωση της οικονομικής δραστηριότητας. […]