Harry Lalatsis

CEO, Ierax Analytix

15.11.2021

11:15
d

Κατηγορίες

Ierax

TAGS

Επιλέγουν social media για ενημέρωση στη Black Friday 2021 οι καταναλωτές.

Λίγο πριν τη Black Friday 2021, στην ierax analytix κάναμε μια έρευνα καταναλωτών για να δούμε πως βλέπουν τη φετινή μέρα εκπτώσεων οι Έλληνες εν μέσω πανδημίας και αλλαγών στις αγοραστικές συνήθειες.   73% των καταναλωτών δηλώνουν πως είναι πιθανό να προχωρήσουν σε κάποια αγορά στη φετινή Black Friday και μάλιστα περίπου 9 στους 10 […]
SHARE

Λίγο πριν τη Black Friday 2021, στην ierax analytix κάναμε μια έρευνα καταναλωτών για να δούμε πως βλέπουν τη φετινή μέρα εκπτώσεων οι Έλληνες εν μέσω πανδημίας και αλλαγών στις αγοραστικές συνήθειες.

 

73% των καταναλωτών δηλώνουν πως είναι πιθανό να προχωρήσουν σε κάποια αγορά στη φετινή Black Friday και μάλιστα περίπου 9 στους 10 έχουν ήδη κάνει έρευνα τιμών και έχουν στοχεύσει τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν.

 

Σημαντικό στοιχείο ότι όσοι κάνουν ηλεκτρονικές αγορές στη Black Friday θα πληρώσουν κυρίως ψηφιακά (με κάρτα, paypal, τραπεζικά κ.λπ.) ενώ μόνο 31% επιλέγει την παραδοσιακή μέθοδο της αντικαταβολής. Αυτό φυσικά προστατεύει τους επιχειρηματίες από επιστροφές και μη παραδόσεις που αυξάνουν τα κόστη τους.

 

Σχετικά με την ενημέρωση των καταναλωτών ενόψει Black Friday, τα κοινωνικά δίκτυα έρχονται πρώτα με 78%, μετά τα φυσικά καταστήματα με τις ταμπέλες προσφορών 33%, τα φυλλάδια 30%, η τηλεόραση 25%, το ραδιόφωνο 10% και τέλος οι influencers 4%.

 

Τα προϊόντα τεχνολογίας είναι πρώτα στη λίστα των καταναλωτών ως αυτά με τις μεγαλύτερες εκπτώσεις αλλά 3 στους 4 καταναλωτές θα ήθελαν να δουν Black Friday και από τα σούπερ μάρκετ. Άλλωστε τα σούπερ μάρκετ έχουν «σηκώσει» τεράστιο βάρος από την αρχή της πανδημίας και με το φόβο ενός λοκντάουν να παραμένει, αρκετοί καταναλωτές θα ήθελαν να αγοράσουν μαζικά προϊόντα όπως καθαριστικά σπιτιού και κατεψυγμένα τρόφιμα.

 

Ταυτότητα συλλογής

Η έρευνα έγινε διαδικτυακά 5 με 12 Νοεμβρίου 2021, με τη συμμετοχή 579 καταναλωτών πανελληνίως.