Ζούμε περίπου ένα χρόνο τώρα, που έχουμε συνηθίσει σε νέες έννοιες, συνήθειες και λέξεις.
Ιικό φορτίο, μάσκες, «παρακαλώ όχι τόσο κοντά», «τι ώρα θα κάνουμε zoom» και γενικά μια κατάσταση με τα εμπορικά καταστήματα να κλείνουν και να ανοίγουν.
Τώρα, που φαίνεται ότι ελπίζουμε να επιστρέψουμε σε μια κατάσταση με ανοιχτά τα μαγαζιά διασκέδασης, είναι σημαντικό να ξέρουμε τι να περιμένουμε.
Πόσο θα αλλάξει η διασκέδαση;
Οι έρευνές μας στην ierax analytix, έχουν δείξει πως οι άνθρωποι ανυπομονούν να βγουν έξω, να πιούν, να φάνε και να χορέψουν. Είναι ίσως από τις πιο φυσιολογικές συνήθειες, ειδικά για τους νέους ανθρώπους, τους οποίους κρατήσαμε κλεισμένους στις πιο «χοτ» μέρες τους.
Τους λείπει το φλερτ, τους λείπει το σεξ, τους λείπει η άνεση να ζούνε τη ζωή στο φουλ.
Όμως πόσο εύκολο θα είναι να δούμε πάλι σκηνές με κλαμπ γεμάτα όσο δεν πάει; Με ιδρωμένους νέους να χορεύουν αγκαλιά, χωρίς να γνωρίζονται;
Η εμπειρία διασκέδασης θα αλλάξει, καθώς τα μαγαζιά θα πρέπει από τη μία να προσαρμοστούν σε πιθανούς νέους κανόνες, όπως πιο μακρινά τραπέζια, απαγόρευση παρεών πάνω από 6 άτομα και άλλα, ενώ από την άλλη οι άνθρωποι θα έχουμε πλέον μια έμφυτη φοβία προς την υπερβολική ανθρώπινη επαφή.
Έτσι θα πρέπει να αλλάξει το όλο customer experience που προσφέρει η νυχτερινή ζωή, όμως αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό.
Πολλές φορές ένα αναγκαστικό σοκ μάς σπρώχνει να σκεφτούμε νέους τρόπους και μεθόδους για να συνεχίσουμε.
Από μικρότερα τραπέζια με μεγαλύτερα κενά, σε online υποστήριξη για γνωριμίες των νέων σε ένα μαγαζί, οι τρόποι σίγουρα υπάρχουν και είναι αρκετοί.
Ο online παράγοντας σίγουρα θα υποστηρίξει πολλές ιδέες και τα social media θα εξελιχθούν σε ένα γρήγορο bio για τους νέους, που δε θα έχουν τις ίδιες ανέσεις να γνωριστούν στα μαγαζιά όπως παλιά.
Παιχνίδια, apps και γενικά ιδέες που υποστηρίζουν την επικοινωνία χωρίς όμως να πρέπει να είναι όλοι κοντά.
Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι πως life finds a way (η ζωή βρίσκει τρόπο) πάντα. Ακόμα και στις πιο σκοτεινές μέρες, μπορούμε να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα.
Ειδικά όταν υπάρχει θέληση και «ανάγκη» για κοινωνικοποίηση, τότε θα βρεθεί τρόπος. Πόσω μάλλον όταν είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις.
Κανένας δε θέλει να χάσει χρήματα από πελάτες που θέλουν να τα δώσουν και άρα η εμπειρία της διασκέδασης θα μεταλλαχθεί σε κάτι νέο και διαφορετικό.
Η έρευνα θα λειτουργήσει ως παράγοντας που θα υποστηρίξει τα μαγαζιά να μάθουν από τους νέους τι περιμένουν και πως φαντάζονται τη νέα εμπειρία.