Η πανδημία έφερε μεγάλες αλλαγές όχι μόνο στην προσωπική μας ζωή αλλά και στην επαγγελματική. Κλάδοι οι οποίοι στηρίζονταν τόσα χρόνια στην μετακίνηση των ανθρώπων και στην φυσική τους παρουσία, έπρεπε να προσαρμοστούν βίαια και απότομα στις νέες συνθήκες, διαφορετικά δε θα μπορούσαν να επιβιώσουν. Μέσα σε αυτό το κλίμα, ένας τέτοιος κλάδος ήταν […]
Παρουσίαση του hawk-i στην εφημερίδα “Καθημερινή”.
Το διαφημιστικό boom της δεκαετίας του ‘30 στην Αμερική, κατά τη διάρκεια της Χρυσής Εποχής του Ραδιοφώνου, οδήγησε στην αξιοποίηση μίας θεωρίας που είχε ήδη προηγηθεί. Αυτή του Daniel Starch, από τα 1920s, που είχε αναπτύξει την ιδέα ότι «η διαφήμιση πρέπει να ιδωθεί, να διαβαστεί, να γίνει πιστευτή, να τη θυμούνται και, κυρίως, να […]
Δοκιμές προϊόντων στην εποχή της COVID-19.
Στην ierax analytix αγαπάμε τις δοκιμές νέων προϊόντων σε ομάδες καταναλωτών. Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για τις εταιρείες να πάρουν σωστό και πολύτιμο feedback και να συγκρίνουν τα προϊόντα τους σε κατάσταση ανταγωνισμού. Η διεργασία είναι σχετικά απλή: στην πρώτη φάση καλούμε διαφορετικούς συμμετέχοντες οι οποίοι συμπληρώνουν ένα εισαγωγικό ερωτηματολόγιο συμμετοχής και μετά επιλέγουμε […]
Στην εποχή του soft porn στα σόσιαλ, είναι ανήθικο να πληρώνεις για πορνό.
Ζούμε την εποχή του soft porn. Μια εποχή που κατακλυζόμαστε από ημίγυμνες φωτογραφίες και βίντεο σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα. Αλλά όχι από επαγγελματίες μοντέλα αλλά από άτομα της διπλανής πόρτας. Κάθε όμορφο αγόρι και κορίτσι, αγοράζουν μια κάμερα, κάνουν ένα προφίλ σε κάποιο μέσο που στηρίζεται στη φωτογραφία και στο βίντεο (looking at you […]
Video Games: Μια σανίδα σωτηρίας στην καραντίνα
Το τελευταίο διάστημα όλοι αναπολούμε τις παλιές καλές εποχές που ήμασταν ξέγνοιαστοι και βγαίναμε έξω ή μαζευόμασταν σε σπίτια και κουβεντιάζαμε με την παρέα μας. Ο εγκλεισμός μας έκανε να αναλογιστούμε πολλές καταστάσεις και να βρίσκουμε διαρκώς πράγματα να κάνουμε για να απασχολήσουμε το μυαλό μας και να σπαταλήσουμε τον απεριόριστο (έτσι μας φαίνεται πλέον) […]
Η τηλεργασία αυξάνει το ωράριο των εργαζομένων
Εξαιτίας της ιδιαίτερης περιόδου που διανύουμε, στην Ierax Analytix αποφασίσαμε να διερευνήσουμε και να αντιληφθούμε τι αλλαγές έχει επιφέρει το νέο καθεστώς της τηλεργασίας στους εργαζόμενους. Κύριος στόχος ήταν να ερευνηθεί η προσαρμογή στις νέες εργασιακές συνθήκες από την έναρξη της πανδημίας και τι επιρροή έχει αυτή η αλλαγή στην καθημερινότητά τους. Αρχικά, 2 […]
Τα άδεια γήπεδα, εύκολα “πέφτουν”
Από την πρώτη στιγμή που απαγορεύθηκε η παρουσία κόσμου στα γήπεδα, σχεδόν όλοι μίλησαν για την οικονομική καταστροφή που θα υποστούν οι ομάδες. Πράγματι είναι μια παράμετρος που έχει φέρει γίγαντες όπως η Μπαρτσελόνα, να μην πληρώνουν ομάδες για αγορές παικτών και να ζητάνε μειώσεις μισθών στους ποδοσφαιριστές τους. Όμως λίγοι μιλούν για […]
Η νέα όψη της διασκέδασης
Ζούμε περίπου ένα χρόνο τώρα, που έχουμε συνηθίσει σε νέες έννοιες, συνήθειες και λέξεις. Ιικό φορτίο, μάσκες, «παρακαλώ όχι τόσο κοντά», «τι ώρα θα κάνουμε zoom» και γενικά μια κατάσταση με τα εμπορικά καταστήματα να κλείνουν και να ανοίγουν. Τώρα, που φαίνεται ότι ελπίζουμε να επιστρέψουμε σε μια κατάσταση με ανοιχτά τα μαγαζιά […]
Έρευνα – Μένουμε σπίτι και το αλλάζουμε
Μία πρωτότυπη έρευνα δημιούργησε η εταιρεία ερευνών Ierax Analytix σε συνεργασία με την εταιρεία ΑΝΑΔΟΜΩ, γύρω από τις ανακαινίσεις στη Θεσσαλονίκη. Βασικός στόχος ήταν να ερευνηθεί αν το σύνθημα της χρονιάς «Μένουμε σπίτι» επηρέασε τους ιδιοκτήτες ακινήτων στο να ανακαινίσουν και να αλλάξουν το χώρο τους. Κάτι τέτοιο φαίνεται να ισχύει, καθώς 40% των […]
AI και η ανθρώπινη οπτική
Έχουν φουντώσει οι συζητήσεις και οι γνώμες γύρω από την ΑΙ (τεχνητή νοημοσύνη) και τις δυνατότητες (ή και μη) που μπορεί να έχει. Από τις κακές μηχανές που μόλις αποκτήσουν συνείδηση θα αφανίσουν το ανθρώπινο είδος, στους υπολογιστές που προσπαθούν να βρούνε τρόπους για να ξεκλειδώσουμε τον ανθρώπινο εγκέφαλο και να επηρεάσουν την ψήφο […]
Gambling: Τύχη ή Ικανότητα
Όλοι θυμόμαστε χαρακτηριστικά την πρώτη φορά που επισκεφθήκαμε ένα καζίνο, που στοιχηματίσαμε σε μια ομάδα που δεν ήταν το φαβορί και γενικότερα στιγμές που κερδίσαμε ή χάσαμε αρκετά χρήματα σε κάποιο τυχερό παιχνίδι. Η ενασχόληση με κάποιο τυχερό παιχνίδι δίνει την αίσθηση πως θα αυξήσουμε τα κέρδη μας, αλλά και πως αυτό θα συμβεί […]
Queen’s Gambit και ανάλυση δεδομένων
Αν δεν έχετε ακόμη προλάβει να δείτε τη νέα μίνι σειρά του Netflix, Queen’s Gambit, προτείνω να βρείτε γρήγορα χρόνο στο πρόγραμμά σας. Πρόκειται για μια σειρά με επίκεντρο το σκάκι (spoiler free άρθρο), που όμως καταφέρνει να μιλήσει για θέματα όπως η ισότητα των φύλων, ο ψυχρός πόλεμος, οι ψυχολογικές διαταραχές, ο αλκοολισμός […]
Το λοκνταουν αλλάζει τη Black Friday 2020
Η φετινή Black Friday θα είναι σίγουρα διαφορετική. Δεν είναι μόνο τα δύσκολα συναισθήματα από την πανδημία και η οικονομική αβεβαιότητα για το μέλλον αλλά το βασικότερο είναι η απαγόρευση κυκλοφορίας και τα κλειστά καταστήματα. Το βάρος θα πέσει στα eshop των εταιρειών και ήδη οι περισσότεροι επιχειρηματίες έχουν ξεκινήσει τις διαδικτυακές τους καμπάνιες. […]
Το θέμα δεν είναι τι λες, αλλά ποιοι σε ακούνε (διαβάζουν)
Είμαστε πλέον βαθιά σε μια εποχή, που η διάδοση της πληροφορίας (αληθινή ή ψεύτικη) γίνεται σε δέκατα του δευτερολέπτου. Ένα τρακάρισμα στο Χονγκ Κονγκ μπορεί να γίνει είδηση στον υπόλοιπο κόσμο σε λίγα λεπτά, και ένα live feed στο Instagram μπορεί να μας μεταφέρει σε ένα ξέφρενο πάρτι που γίνεται την ίδια στιγμή στην Καραϊβική. […]
Η Τυχαιότητα Του Χάους
Αν έχετε δει τις υπερπαραγωγές της Μάρβελ «Οι εκδικητές» (Avengers), ξέρετε για τον Thanos και το σχέδιο του να αφανίσει τους μισούς ζωντανούς οργανισμούς από όλο το Σύμπαν, ώστε να μας σώσει από την κατάχρηση και την τελική εξάντληση των φυσικών πόρων. Σε διάφορους διαλόγους που έχει ο super villain στις ταινίες, δηλώνει πως αυτός […]