Blog - Page 6 of 6 - Ierax Analytix
57474
blog,paged,paged-6,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,grid_1200,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.1,vc_responsive
Η "δειγματοληψία" που κάνουν οι εταιρείες δημοσκοπήσεων.

Η «δειγματοληψία» που κάνουν οι εταιρείες δημοσκοπήσεων

Και κάπως έτσι καλύτερα να πας σε χαρτορίχτρα παρά σε εταιρεία δημοσκοπήσεων. Δε θα σχολιάσω τα ευρήματα, καθώς ένας έμπειρος αναλυτής είναι καλύτερος στο μαγείρεμα των δεδομένων και από τον...

Read More
πλειονότητα των πληροφοριών

Είσαι ό,τι τρως και ό,τι τρως ψηφίζεις;

Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από την πλειονότητα των πληροφοριών που συλλέγεται για τον καθένα μας διαδικτυακά. Είτε από τα κοινωνικά μας δίκτυα, είτε από το ιστορικό μας στο internet, τις...

Read More
Γιατί δε μας αρέσει το product testing;

Γιατί δε μας αρέσει το product testing (δοκιμή προϊόντων);

Μετά από αρκετά χρόνια στην έρευνα αγοράς, εξακολουθεί να μου προκαλεί έκπληξη η άρνηση επιχειρηματιών να δοκιμάσουν ένα προϊόν προτού το προωθήσουν στην αγορά, ειδικότερα τώρα που οι online κριτικές,...

Read More