Harry Lalatsis

CEO, Ierax Analytix

23.04.2020

09:11
d

Κατηγορίες

Ierax

TAGS

Χάνουν το ενδιαφέρον για τα αθλητικά οι Έλληνες στην καραντίνα

Τα αθλητικά δε μας λείπουν ιδιαίτερα καθώς μόλις 36% των ερωτώμενων φαίνεται να νιώθουν την έλλειψη τους από την καθημερινότητα. Συγκεκριμένα στην ερώτηση για την απουσία των αθλητικών, οι ερωτώμενοι δήλωσαν πως τους λείπουν πάρα πολύ 17%, τους λείπουν αρκετά 19%, δεν τους λείπουν ιδιαίτερα 24%, δεν τους λείπουν καθόλου 14% και τους είναι αδιάφορα […]
SHARE

Τα αθλητικά δε μας λείπουν ιδιαίτερα καθώς μόλις 36% των ερωτώμενων φαίνεται να νιώθουν την έλλειψη τους από την καθημερινότητα.

Συγκεκριμένα στην ερώτηση για την απουσία των αθλητικών, οι ερωτώμενοι δήλωσαν πως τους λείπουν πάρα πολύ 17%, τους λείπουν αρκετά 19%, δεν τους λείπουν ιδιαίτερα 24%, δεν τους λείπουν καθόλου 14% και τους είναι αδιάφορα 26%.

Τα αθλητικά λείπουν περισσότερο στους άντρες καθώς εκεί το ποσοστό ανεβαίνει στο 41% αλλά παραμένει αρκετά χαμηλότερο από ότι θα περίμενε κάποιος μετά από 1 μήνα χωρίς αθλητικές διοργανώσεις.

Ανησυχητικό για το μέλλον στον τομέα των αθλητικών διοργανώσεων είναι πως οι ηλικίες που τους λείπουν περισσότερο τα αθλητικά είναι οι Gen Z (μεταξύ 40-54 ετών). Δηλαδή η γενιά των ανθρώπων που έζησε τις μεγάλες επιτυχίες σε μπάσκετ και ποδόσφαιρο εντονότερα.

Αντίθετα Millenials και Gen Z (μέχρι 39 ετών), δε δείχνουν τόσο «ζεστοί» για τα αθλητικά που ίσως έχει αρνητικό αντίκτυπο στο μέλλον στα έσοδα.

Τέλος, όσον αφορά το τζόγο και τα τυχερά παιχνίδια μόνο 2% τα έχει ως συνήθεια στην καραντίνα, γεγονός που ενισχύεται με το κλείσιμο των πρακτορείων ΟΠΑΠ και τη χαμηλή επισκεψιμότητα διαδικτυακών καζίνο.

Το ερωτηματολόγιο, τη συλλογή, την ανάλυση και την παρουσίαση δεδομένων ανέλαβε η ierax analytix. Τα 2.113 ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν διαδικτυακά από τις 15 μέχρι τις 18 Απριλίου 2020. Στην έρευνα συμμετείχαν άνδρες και γυναίκες άνω των 17 ετών, κάτοικοι Ελλάδος.