Αν και οι τελευταίες εβδομάδες ήταν πολύ δύσκολες, οι Έλληνες προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον καθώς 4 στους 10 δήλωσαν πως υποστήριξαν εθελοντικά κάποιο σκοπό. 66% βοήθησαν ηλικιωμένους στα ψώνια και στις καθημερινές δουλειές, 41% τάισε αδέσποτα, 40% έδωσε ρούχα και τρόφιμα σε άπορους/αστέγους και 20% έδωσε αίμα ή/και προσέφερε οικονομική βοήθεια οπουδήποτε. […]
Χάνουν το ενδιαφέρον για τα αθλητικά οι Έλληνες στην καραντίνα
Τα αθλητικά δε μας λείπουν ιδιαίτερα καθώς μόλις 36% των ερωτώμενων φαίνεται να νιώθουν την έλλειψη τους από την καθημερινότητα. Συγκεκριμένα στην ερώτηση για την απουσία των αθλητικών, οι ερωτώμενοι δήλωσαν πως τους λείπουν πάρα πολύ 17%, τους λείπουν αρκετά 19%, δεν τους λείπουν ιδιαίτερα 24%, δεν τους λείπουν καθόλου 14% και τους είναι αδιάφορα […]
Το La Casa de Papel αγαπημένη σειρά του Netflix για την καραντίνα
Ο 4ο κύκλος του La Casa de Papel, φαίνεται πως κέρδισε ξανά τους θεατές καθώς η σειρά είναι στην κορυφή των αγαπημένων σειρών του Netflix για την καραντίνα με 22%. Στην πρώτη δεκάδα βρίσκουμε ακόμα τις σειρές: Unorthodox 6%, Elite 4%, Ozark 2.6%, Outlander – The Crown και Friends 2.4%, Sex Education – Locked up […]
Ελεύθερος χρόνος και TikTok
Και ναι σε λίγες ημέρες κλείνουμε ένα μήνα καραντίνα. Και κάτι πρέπει να κάνουμε γι αυτό. Δουλειά από το σπίτι, εκμάθηση νέων δεξιοτήτων και μετά; Πώς περνάει η μέρα; Αρκετοί έχουν κάνει ήδη γενική καθαριότητα στο σπίτι τους. Άλλοι έχουν διαβάσει 2 βιβλία τουλάχιστον. Τι κάνει όμως η «νεολαία» για να περάσει όσο πιο ευχάριστα […]
Ατομική ευθύνη και ανθρώπινη φύση
Σε αυτές τις περίεργες μέρες που ζούμε, ακούμε πολύ συχνά τη φράση «ατομική ευθύνη» ως μια προτροπή για τις ενέργειες που πρέπει να κάνουμε ως ξεχωριστές οντότητες, για να υποστηρίξουμε τις συλλογικές προσπάθειες των ηγετών και κυβερνήσεων παγκοσμίως. Όμως την ίδια στιγμή, σε κάθε κρίση παρατηρούμε ότι έχουμε 2 βασικές συμπεριφορές: από τη μια οι […]
Cart Abandonment – Η εγκατάλειψη καλαθιού κρύβει χρήσιμες πληροφορίες
Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες, που συντελούν στην απώλεια πωλήσεων στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών (cart abandonment). Αν και το ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσεται δυναμικά, η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών παραμένει μια «μάχη» που φθείρει το e-shop της επιχείρησης. Το μέσο ποσοστό που αποφεύγει να ολοκληρώσει μια αγορά παγκοσμίως ανέρχεται […]
Όταν συναντήσαμε την Google. Η περίπτωση του covid-19
Όχι, το άρθρο δεν είναι για κάποια επίσκεψη που κάναμε στην Google, αλλά για το πρόσφατο project που ολοκλήρωσε η Ierax για μεγάλη εταιρεία SaaS στον χώρο της διασκέδασης. Και τι σχέση έχει λοιπόν η Google; Όπως πολλοί γνωρίζουμε, η Google δεν είναι απλά μία μηχανή αναζήτησης, αλλά μία εταιρεία που επενδύει πολλά δισεκατομμύρια στην […]
Νοσταλγία και παιδιά-ηθοποιοί η συνταγή του Netflix
Αν κατοικείτε στον πλανήτη Γη, τότε είναι πολύ πιθανό να έχετε δει τουλάχιστον μια σειρά τα τελευταία 3 χρόνια σε κάποια συνδρομητική πλατφόρμα (ειδικά αυτή την περίοδο). Είναι τόσο μεγάλη η δυναμική τους, που πλέον έχουν ξεπεράσει σε προϋπολογισμό πολλές ταινίες, καθώς δαπανούν εκατομμύρια για κάθε επεισόδιο. Μάλιστα έχουν επενδύσει στη δημιουργία δικό τους περιεχομένου, […]
Μεγάλη αύξηση στις διαδικτυακές αγορές
Στο νέο της ερευνητικό έργο η ierax analytix, θέλησε να εξετάσει πως αλλάζουν οι αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων μέσα στη νέα πραγματικότητα που ζούμε! Τα αποτελέσματα παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον καθώς 21% δηλώνει πως θα αγοράσει στις επόμενες 15 μέρες από τα ηλεκτρονικά καταστήματα σε σούπερ μάρκετ και φαρμακεία. Το ποσοστό αυτό είναι τεράστιο, αν υπολογίσουμε […]
Funnel analysis και ο δρόμος της απώλειας
Στη digital εποχή μας, η ιστοσελίδα κάθε επιχείρησης ή δημόσιας οντότητας, είναι ίσως ο απόλυτος καθρέπτης μας. Οι χρήστες που μπαίνουν εκεί, θέλουμε σε λίγο χρόνο να μάθουν όσα περισσότερα γίνεται για μας, να ενημερωθούν για όσα κάνουμε και στο τέλος να αγοράσουν από εμάς (conversion=το άγιο δισκοπότηρο κάθε επαγγελματία). Όμως το ψηφιακό ταξίδι των […]
Οι αναμνήσεις ενός moderator σε focus group
Τα focus groups (ομάδες συζήτησης) αποτελούνται από μια μικρή ομάδα συμμετεχόντων (κυρίως 6 με 10 άτομα) που έχουν επιλεχθεί ειδικά για να έρθουν και να μιλήσουν γύρω από μια θεματική, υπό την καθοδήγηση ενός/μιας moderator. Τα συγκεκριμένα άτομα/καταναλωτές είναι που θα βοηθήσουν την εταιρεία έρευνας που τους έχει επιλέξει, προσφέροντας πληροφορίες και γνώση μέσα από […]
Το καλύτερο ραντεβού είναι μια βόλτα στην παραλία Θεσσαλονίκης.
Στο νέο της ερευνητικό έργο η ierax analytix, διενήργησε μια «ρομαντική» έρευνα σε 995 κατοίκους Θεσσαλονίκης 17-30 ετών, για να εξετάσει θέματα σχετικά με το dating, το φλερτ και το σεξ στη νεολαία της πόλης! Είναι τελικά ερωτική πόλη η Θεσσαλονίκη για τους νέους που μένουν σε αυτήν; Όσον αφορά το καλύτερο μέρος για 1ο […]
Τα ζώα συντροφιάς είναι πλέον μέλη της οικογένειας!
Η ierax analytix μαζί με την Pets Today Trade Exhibition & Magazine, διενήργησαν μια ξεχωριστή έρευνα αγοράς σε περισσότερους από 3.000 κηδεμόνες ζώων συντροφιάς, με στόχο να μελετήσουν τη συμπεριφορά και τις απόψεις τους γύρω από τα κατοικίδια. Σε μια αγορά που παγκοσμίως αναμένεται να ξεπεράσει τα 200 δις μέχρι το 2025, οι δυνατότητες για […]
Οι βασικές τάσεις του “επιχειρείν” στο 2020
Τον τελευταίο μήνα έχω προσπαθήσει να παρακολουθήσω όσο μπορώ περισσότερα συνέδρια γύρω από τις νέες τάσεις στην επιχειρηματικότητα και το μάρκετινγκ. Έχω υπάρξει αρκετά τυχερός, που κατάφερα να ακούσω αρκετούς από τους 500 top ομιλητές σε ΗΠΑ, Ρωσία και Γαλλία να μιλάνε για το τι περιμένει τους επιχειρηματίες μετά το 2020. Θέλοντας να βάλω μια […]
Αγαπημένη σειρά στο Netflix το Stranger Things για την Ελλάδα
Η Eleven και η παρέα της είναι η αγαπημένη σειρά για το 9% των ατόμων που πήραν μέρος στην έρευνα της ierax analytix σχετικά με το Netflix. Αναφορικά με την πρώτη δεκάδα, μετά το Stranger Things έρχονται στη 2η θέση το La Casa de Papel με 8%, The Witcher με 7%, Peaky Blinders και Lucifer […]