Παρακολούθησα τις προάλλες το joint meetup των ομάδων Digital Analytics και Q/A Θεσσαλονίκης και θυμήθηκα πόσο σημαντικό είναι το Α/Β testing στην έρευνα και στο μάρκετινγκ. Αν δε γνωρίζετε τι είναι το Α/Β testing, θέλω να πω ότι αναφέρομαι στην απλή δοκιμή διαφορετικών σχεδιαστικών και τακτικών επιλογών (κυρίως σε site) στο ευρύ κοινό στην ίδια […]
Έρευνα – «Πώς θα θέλατε να είναι ο μεσίτης του μέλλοντος;»
Μία πρωτότυπη έρευνα δημιούργησε η νέα μεσιτική εταιρεία της Θεσσαλονίκης «Green & Grey», προσπαθώντας να σκιαγραφήσει μέσα από τις απόψεις του κοινού της πόλης το μέλλον του κλάδου της. Στην έρευνα, την οποία υλοποιήσαμε εμείς, αποτυπώνεται αρχικά η μέτρια εντύπωση που έχει το κοινό της πόλης για τα μεσιτικά γραφεία που δραστηριοποιούνται εντός της. Συγκεκριμένα, […]
Έρευνα: TedxUniversityofMacedonia 2019
Ξεπέρασε τις προσδοκίες το TedxUniversityofMacedonia 2019! Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα των 203 επισκεπτών που πήραν μέρος στην έρευνα της ierax analytix, αξιολογώντας το TedxUniversityofMacedonia 2019. Το 44% όσων απάντησαν είπε πως η διοργάνωση ξεπέρασε τις προσδοκίες τους, ενώ 53% δήλωσε πως το event ήταν ακριβώς όπως το περίμενε. Μόνο 3% δεν έμεινε ικανοποιημένο από […]
Big data και σύστημα 4-4-2
Εδώ και καιρό ήθελα να γράψω ένα άρθρο σχετικά με τη χρήση των big data και machine learning τεχνικών στον αθλητισμό, αλλά πάντα το άφηνα στην άκρη περιμένοντας μια αφορμή. Τελικά βρήκα ευκαιρία διαβάζοντας το όμορφο άρθρο του Σωτήρη Μήλιου σχετικά με την επιτυχία της Σεβίλλης τα τελευταία χρόνια και τη χρήση των δεδομένων από […]
Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης επηρεάζει τους θεατές του!
60% των θεατών του 60ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης δήλωσε πως έχουν επηρεαστεί πολύ στον τρόπο που βλέπουν ταινίες από το θεσμό. Μάλιστα το ποσοστό ξεπερνάει το 70% στους θεατές άνω των 40 ετών. Οι θεατές στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης είδαν κατά μέσο όρο 4 ταινίες, γεγονός που δείχνει την επιτυχία και δίψα που έχουν οι […]
Στο πάνελ της εκδήλωσης How I managed my campaign η ierax analytix!
Την Παρασκευή 08/11 το Αμερικανικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης ACT με την υποστήριξη του Dukakis Center, φιλοξένησε στο ξενοδοχείο Daios Luxury, αποφοίτους του που ασχολήθηκαν με τις πρόσφατες αυτοδιοικητικές εκλογές. Εκεί βρέθηκε ο ιδρυτής μας Χάρης Λαλάτσης, ο οποίος μίλησε για τις εκλογές από την πλευρά της έρευνας και ανάλυσης. Για ακόμη μια φορά ο Χάρης Λαλάτσης, […]
Ρομπότ και τεχνητή νοημοσύνη.
Στα τέλη του 20ου αιώνα ολοένα και περισσότερες ταινίες και βιβλία στηρίζονταν στην άποψη ότι τα ρομπότ και η τεχνητή νοημοσύνη κάποια ημέρα θα αντικαταστήσουν τον άνθρωπο. Μάχες με ρομπότ που δημιούργησε ο άνθρωπος αλλά καταφέρανε και τον ξεπέρασαν σε νοημοσύνη αποκτώντας δική τους βούληση και θέληση να κατακτήσουν τη γη από τους δημιουργούς τους […]
Φρέντο εσπρέσο ο βασιλιάς του καφέ στην Ελλάδα!
Ο φρέντο εσπρέσο είναι ο αγαπημένος καφές σε take away (πακέτο) στην Ελλάδα, όπως έδειξε η πανελλήνια έρευνα της ierax analytix και της stackprime σε 3.338 ερωτώμενους. Συγκεκριμένα ο φρέντο εσπρέσο ήρθε πρώτος με 36%, ο φρέντο καπουτσίνο δεύτερος με 19%, καπουτσίνο με 13%, στιγμιαίος 11%, εσπρέσο 9%, ελληνικός 7% και φίλτρου 3%. Όσον αφορά πόσο […]
Θετικά επηρέασε η ΔΕΘ τους τζίρους των καταστημάτων στο κέντρο της πόλης!
Αύξηση τζίρου κατά τη διάρκεια της 84ης ΔΕΘ, δήλωσαν πως είχαν 38% των επαγγελματιών του κέντρου της Θεσσαλονίκης, την ίδια στιγμή που 45% δεν είδαν κάποια αλλαγή και μόνο 16% δήλωσαν μείωση τζίρου. Μάλιστα η μέση αύξηση που είδαν οι επαγγελματίες άγγιξε το 23% στα εισοδήματα τους. Όσον αφορά τους πελάτες που μπαίνουν στα καταστήματα […]
Πώς διαφημίζουμε ένα προϊόν όταν ο αγοραστής δεν είναι ο χρήστης;
Μια από τις προκλήσεις των διαφημιστών προκύπτει όταν πρέπει να προωθήσουν και να διαφημίσουν προϊόντα τα οποία δε θα τα καταναλώσει αυτός/η που τα αγοράζει! Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι τα προϊόντα για μωρά και για κατοικίδια. Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι decision makers (τα άτομα που αποφασίζουν ποια μάρκα θα αγοράσουν) δεν είναι οι χρήστες, […]
Η ierax analytix συμμετέχει στην 84η ΔΕΘ!
Τί κοινό έχουν η έρευνα και ανάλυση δεδομένων, τα ψυχολογικά προφίλ υπερηρώων, ένα έξυπνο ερωτηματολόγιο και η Θεσσαλονίκη; Ελάτε στην 84η Διεθνή Έκθεση TIF Helexpo, Περίπτερο 10 και Stand 13A για να μάθετε την απάντηση! Α και να μας γνωρίσετε από κοντά!
Επιτυχία το PAOK TV για την πλεοψηφία των οπαδών του ΠΑΟΚ!
86% θεωρούν πως το PAOK TV είναι προς τη σωστή κατεύθυνση Η πλειοψηφία των οπαδών του ΠΑΟΚ που συμμετείχαν στη διαδικτυακή έρευνα της ierax analytix (2.889) θεωρούν πως το PAOK TV είναι κίνηση προς τη σωστή κατεύθυνση για την ΠΑΕ και 33% θέλουν και άλλες ΠΑΕ να ακολουθήσουν το ίδιο μοντέλο. App για smart TV […]
Η σειρά Mindhunter, η ψυχολογία και η έρευνα αγοράς!
Σε μερικές μέρες θα έχουμε στο Netflix τον 2ο κύκλο της εξαιρετικής σειράς Mindhunter και αποφασίσαμε στην ierax analytix να δούμε τι κοινά έχει μια σειρά που ασχολείται με την ψυχολογία δολοφόνων κατά συρροή, με την έρευνα αγοράς καταναλωτών! Για όσους δε γνωρίζουν τη σειρά Mindhunter, καταπιάνεται με τη «γέννηση» ενός τμήματος του FBI λίγο […]
Νέα έρευνα σχετικά με τα τατουάζ!
39% έχουν βιώσει άσχημη συμπεριφορά λόγω των τατουάζ τους Μπορεί οι άνθρωποι που έχουν κάποιο τατουάζ να αυξάνονται συνεχώς, όμως ακόμα υπάρχει εκφρασμένη προκατάληψη προς αυτούς, δείχνει η νέα έρευνα της ierax analytix. 4 στους 10 που έχουν τατουάζ έχουν βιώσει κάποια άσχημη συμπεριφορά, με βασικούς εκφραστές εντός της οικογένειας (55%), του εργασιακού χώρου […]
Η στατιστική ανάλυση ενός αντιήρωα.
Κάποτε οι “καλοί” στις ταινίες ήταν ξεκάθαροι. Αγνά κίνητρα, αυτοθυσία, καθαρές πράξεις, αίσθημα ευθύνης και δικαιοσύνης ήταν τα χαρακτηριστικά τους. Πλέον η γραμμή που χωρίζει τους ήρωες από τους “κακούς” έχει θολώσει. Ο λόγος είναι η εμφάνιση και αγάπη για τους λεγόμενους αντιήρωες. Αυτούς που, είτε λόγω προσωπικής ανάγκης ή τυχαίων γεγονότων, αναγκάζονται να κάνουν […]