πλειονότητα των πληροφοριών

Είσαι ό,τι τρως και ό,τι τρως ψηφίζεις;

Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από την πλειονότητα των πληροφοριών που συλλέγεται για τον καθένα μας διαδικτυακά. Είτε από τα κοινωνικά μας δίκτυα, είτε από το ιστορικό μας στο internet, τις...

Read More
Γιατί δε μας αρέσει το product testing;

Γιατί δε μας αρέσει το product testing (δοκιμή προϊόντων);

Μετά από αρκετά χρόνια στην έρευνα αγοράς, εξακολουθεί να μου προκαλεί έκπληξη η άρνηση επιχειρηματιών να δοκιμάσουν ένα προϊόν προτού το προωθήσουν στην αγορά, ειδικότερα τώρα που οι online κριτικές,...

Read More