29% των οπαδών άλλαξαν εταιρεία, όταν έγινε χορηγός αντιπάλου! - Ierax Analytix
58218
post-template-default,single,single-post,postid-58218,single-format-standard,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1200,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

29% των οπαδών άλλαξαν εταιρεία, όταν έγινε χορηγός αντιπάλου!

Σημαντικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία σχετικά με τις χορηγίες στον αθλητισμό, σε έρευνα που έγινε σε φιλάθλους από την ierax analytix.

 

 

Όπως αναφέρεται στην έρευνα, 88% αναφέρουν αυθόρμητα μια εταιρεία/χορηγό αθλητισμού, με το Stoiximan.gr να έρχεται πρώτο με 20.5%. Γενικά οι στοιχηματικές εταιρείες είναι στην κορυφή με πάνω από 40% στο σύνολο, οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών με 7% και αθλητικού ρουχισμού με 6%. Ψηλά στους οπαδούς του Άρη βρίσκονται οι «Παλέτες Καρυπίδη» με 33%!

 

 

Σε άλλα στοιχεία, 47% δήλωσε πως έχει προτιμήσει να αγοράσει κάτι από κάποια εταιρεία, επειδή είναι χορηγός της αγαπημένης του ομάδας!

 

 

Πρώτοι σε αναγνωρισιμότητα έρχονται οι χορηγοί που βρίσκονται στις φανέλες των ομάδων με 83%, ακολουθούν οι διαφημιστικές πινακίδες στα γήπεδα με 37%, τα πόστερ και οι αφίσες στους χώρους των γηπέδων με 14%, οι διαφημίσεις στα ΜΜΕ με 12%, οι προωθήσεις στα κοινωνικά δίκτυα των ομάδων με 10% και οι χορηγοί στα σορτσάκια με μόλις 6%.

 

 

3 στους 4 οπαδούς έχουν αγοράσει κάποιο προϊόν τουλάχιστον μια φορά από την επίσημη μπουτίκ της ομάδας τους, με την πλειοψηφία να προτιμάει να πάει στο κατάστημα και όχι στο e-shop.

 

 

55% δηλώνει πως ο πρόεδρός τους βάζει πρώτο το συμφέρον της ομάδας, με το ποσοστό να πηγαίνει στο 78% στους οπαδούς του ΠΑΟΚ! Στους οπαδούς του Παναθηναϊκού μόνο 41% πιστεύει το συγκεκριμένο και 46% στους οπαδούς του Ολυμπιακού!

 

 

24% πιστεύει πως οι χορηγοί πρέπει να είναι οι βασικοί οικονομικοί «αιμοδότες» των ομάδων, 21% τα τηλεοπτικά δικαιώματα, 19% τα εισιτήρια, 17% τα έσοδα από τις επιτυχίες σε Ελλάδα/Ευρώπη και 15% ο πρόεδρος και η διοίκηση.

 

 

Τέλος το 38% των οπαδών υποστηρίζει την ομάδα του για τον κόσμο και την ιστορία της, 32% λόγω οικογένειας, 17% λόγω του τρόπου που παίζει και 6% λόγω της παρέας στα παιδικά χρόνια.

 

 

Η έρευνα διεξήχθη ηλεκτρονικά από τα social media και την ιστοσελίδα της εταιρείας, στο διάστημα 14-18 Μαρτίου 2019, και συμμετείχαν 651 άτομα, άνδρες και γυναίκες, άνω των 17 ετών από όλη την Ελλάδα, κυρίως ποδοσφαιρόφιλοι, που υποστηρίζουν κάποια ελληνική ομάδα.

 

 

Δείτε εδώ το infographic με τα στοιχεία της έρευνας!