Τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθη με σκοπό την κατανόηση των απόψεων γύρω από την αγορά δώρων͏ κατά την γιορτινή περίοδο των͏ Χριστουγέννων, δίνουν μια ενδιαφέρουσα εικόνα για τις συνήθειες͏ και τα ͏αισθήματα των Ελλήνων σχετικά με το θέμα. Αναλύοντας ͏τα στοιχεία, μπορούμε να βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα για τις προτιμήσεις, τις προτεραιότητες ͏και τις συναισθηματικές […]
Τι πιστεύει η νέα γενιά της χώρας μας;
Η μεγάλη έρευνα για τη νέα γενιά της χώρας που παρουσιάστηκε στο πρώτο συνέδριο της Humannera στην Τεχνόπολη Αθηνών, δυστυχώς έδειξε κάτι που φοβόμαστε καιρό τώρα. Τα παιδιά 18 έως 26 ετών νιώθουν αβεβαιότητα για το μέλλον τους και γενικότερα δεν είναι αισιόδοξα. Πιστεύουν ότι είναι επιτακτική ανάγκη να ασχοληθούν σοβαρά οι εταιρεία αλλά και […]
Η γυναικεία επιχειρηματικότητα από τα μάτια ανδρών και γυναικών.
Αν και δε μας αρέσει ο όρος «γυναικεία επιχειρηματικότητα» δυστυχώς στις εποχές μας πρέπει να το χρησιμοποιούμε καθώς είναι κάτι σχετικά σπάνιο και δύσκολο για τις γυναίκες. Είτε λόγω των πολλών ρόλων που καλείται να εκπληρώσει μια γυναίκα (μητέρα, σύντροφος, εργοδότρια), οι οποίοι είναι και ενίοτε αντιφατικοί, είτε γιατί δεν υπάρχει τελικά ισότητα (τουλάχιστον όχι […]
Η πρώτη συνέντευξη είναι μια κακή εμπειρία για όσους ψάχνουν εργασία.
Η αναζήτηση εργασίας είναι μια αρκετά αγχωτική περίοδος για κάθε άνθρωπο που την περνάει. Από τη μία νιώθουμε μια σχετική απόγνωση και από την άλλη προσπαθούμε να μείνουμε αισιόδοξοι και να παρουσιάσουμε τον καλύτερο μας εαυτό σε κάθε εταιρεία που στέλνουμε βιογραφικό. Όμως τελικά πώς ζουν οι συνεντευξιαζόμενοι μια πρώτη συνέντευξη για εργασία; Στην ierax […]
Τι παρακινεί τη νέα γενιά ψηφοφόρων (18-29) να ψηφίσει.
Η ierax analytix μαζί με το Politis: The Voice of the Dudakis Center έτρεξαν ποσοτική και ποιοτική έρευνα σε ψηφοφόρους 18-29 ετών που ψήφισαν στις τελευταίες εκλογές (Μάιος και Ιούνιος 2023), ώστε να μπορέσουμε να καταλάβουμε τι ήταν αυτό που τους κινητοποίησε να πάνε στην κάλπη. Τα αποτελέσματα παρουσιάστηκαν σχεδόν σε όλα τα ΜΜΕ της […]
8 στις 10 γυναίκες 25-45 χρονών έχουν κάνει δίαιτα έστω μια φορά.
8 στις 10 γυναίκες 25-45 χρονών έχουν κάνει δίαιτα έστω μια φορά. 34% τη σταμάτησαν γιατί πιέστηκαν ψυχολογικά. 14% μόνο δήλωσε ότι δεν έχει γυμναστεί ποτέ. 33% βλέπει βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα για την αυτοβελτίωση. 27% επισκέπτεται ένα ψυχολόγο. Η βιομηχανία της μόδας έχει πιέσει υπερβολικά τις γυναίκες στο πως «πρέπει να μοιάζουν». Περιοδικά της […]
Έρευνα καταναλωτών για νέα συσκευασία με τη χρήση virtual reality!
Η Pescanova Hellas βρίσκεται στα ράφια των σούπερ μάρκετ με νέα συσκευασία την οποία μετρήσαμε ερευνητικά με τη χρήση Virtual Reality! Αν ακόμα πιστεύεις ότι τα παλιού τύπου βαρετά και κουραστικά ερωτηματολόγια αρκούν για να καταλάβεις τις τάσεις των καταναλωτών, τότε σου έχω άσχημα νέα. Η Digital Bites ανέλαβε το tech κομμάτι της Virtual Reality […]
Η εμφάνιση μετράει… στα γλυκά.
Μερικές φορές βλέπουμε τα γλυκά να γίνονται έργα τέχνης σε reality shows μαγειρικής και τώρα καταλαβαίνουμε το γιατί. Είναι ο βασικότερος παράγοντας πάνω από γεύση και τιμή για ένα γλύκισμα. Παράλληλα οι Έλληνες είμαστε του γλυκού αφού 2 στους 3 τρώμε το λιγότερο μέρα παρά μέρα και οι μισοί προτιμάμε φρέσκα γλυκά ζαχαροπλαστείων ενώ 30% […]
Το ποδόσφαιρο γυναικών αξίζει περισσότερη προβολή
Καθώς ολοκληρώνεται το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου γυναικών της FIFA, ierax analytix και Girl Power Academy Greece έτρεξαν μια σημαντική έρευνα που στόχο είχε να μελετήσει τις απόψεις και τάσεις ανδρών και γυναικών ως προς το ποδόσφαιρο γυναικών. Τα στερεότυπα ανάμεσα στα 2 φύλα και η έλλειψη προβολής από τα ΜΜΕ είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες […]
Γιατί οι νέοι και νέες startuppers συνέχεια μιλάνε για disruption;
Τα τελευταία 4 χρόνια είμαι μέντορας σε πολλούς incubators στην Ελλάδα, διδάσκοντας «έρευνα αγοράς για startups» και βοηθώντας νέα (και πιο μεγάλα) παιδιά να στήσουν μια επιχείρηση. Στο πλαίσιο αυτό, έχω συνεργαστεί και υποστηρίξει πάνω από 50 startups και πρέπει να παραδεχτώ πως έχω κουραστεί να ακούω σε παρουσιάσεις επιχειρηματικών ιδεών τη λέξη «disruption» που […]
Να μη ξεχνάμε το sensory marketing γιατί αυτό μας θυμάται.
Οι άνθρωποι χρησιμοποιούμε και τις πέντε μας βασικές αισθήσεις όταν επιλέγουμε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία. Δεν επιλέγουμε μόνο με κριτήριο τη χρησιμότητα αλλά έχουμε ένα περίπλοκο τρόπο σκέψης και απόφασης που αγγίζει το συνειδητό αλλά και το υποσυνείδητο κομμάτι του εγκεφάλου μας. Δε ζούμε σε μια γυάλα όπου απλώς αγοράζουμε κάτι που χρειαζόμαστε για μια […]
Η προσβασιμότητα κορυφαία τάση για το μέλλον.
Ο πληθυσμός γερνάει γρήγορα και αυτό θα φέρει μεγάλες αλλαγές τα επόμενα 20-30 χρόνια. Η προσβασιμότητα καταστημάτων και πόλεων πρέπει να είναι στην κορυφή της ατζέντας γιατί μαζί με τα χρόνια έρχονται θέματα κινητικότητας, υγείας και αισθήσεων. Όμως αυτή τη στιγμή οι συμπολίτες μας οπτική αναπηρία ήδη βρίσκονται στο περιθώριο καθώς όχι μόνο δεν είναι […]
Το ChatGPT είναι σαν τη μαμά.
Η άποψη μου πάντα ήταν πως πρέπει να απλουστεύουμε τις σύνθετες έννοιες, ώστε αυτές να είναι διαθέσιμες για κάθε άνθρωπο και όχι μόνο για αυτούς που έχουν συγκεκριμένη γνώση και ικανότητες. Να μπορούν οι άνθρωποι να καταλαβαίνουν τι συμβαίνει στον κόσμο και να μπορούμε να προχωράμε μαζί ως κοινωνία. Έτσι αποφάσισα να γράψω 3 βασικά […]
Η συγκατοίκηση αντίδοτο στην ακρίβεια των ενοικίων.
Αν ψάχνεις να νοικιάσεις σε κάποιο μεγάλο αστικό κέντρο, έχεις παρατηρήσει ότι οι τιμές έχουν ανέβει πολύ, με αποτέλεσμα να δίνεις μεγάλο ποσοστό του εισοδήματος σου για το ενοίκιο. Η καλύτερη λύση για αυτό το πρόβλημα είναι η συγκατοίκηση που μειώνει τα έξοδα στο μισό. Η ierax analytix μαζί με την εφαρμογή MyRoomie ζήτησαν από […]