Η φετινή Black Friday θα είναι σίγουρα διαφορετική. Δεν είναι μόνο τα δύσκολα συναισθήματα από την πανδημία και η οικονομική αβεβαιότητα για το μέλλον αλλά το βασικότερο είναι η απαγόρευση κυκλοφορίας και τα κλειστά καταστήματα.
Το βάρος θα πέσει στα eshop των εταιρειών και ήδη οι περισσότεροι επιχειρηματίες έχουν ξεκινήσει τις διαδικτυακές τους καμπάνιες.
Η έρευνα της ierax analytix σε 936 άτομα, έδειξε πως η μεγάλη αλλαγή φέτος είναι ο τρόπος πληρωμής. Ενώ παλαιότερα, η αντικαταβολή ήταν το βασικό εργαλείο πληρωμών για διαδικτυακές αγορές, πλέον 2/3 επιλέγουν ηλεκτρονικές πληρωμές.
Η αλλαγή αυτή σημαίνει περισσότερη ανάγκη για κυβερνοασφάλεια αλλά και υποστήριξη σε καταναλωτές που ίσως κάνουν τώρα τις πρώτες τους ηλεκτρονικές αγορές.
Περίπου οι μισοί ερωτώμενοι σκοπεύουν να κάνουν κάποια αγορά στη Black Friday 2020 και 22% περιμένει να δει τις μεγαλύτερες εκπτώσεις στα κινητά τηλέφωνα.
Εντυπωσιακό το ποσοστό των ατόμων που θέλουν Black Friday και από τα σούπερ μάρκετ (77%) καθώς τα τρόφιμα είναι το μεγαλύτερο (και ανελαστικό) έξοδο για τα περισσότερα νοικοκυριά αυτή την περίοδο.
Τέλος, βλέπουμε πως οι περισσότεροι καταναλωτές (50%) θέλουν οι διαφημίσεις εταιρειών αυτή την περίοδο να έχουν θετικές εικόνες και μηνύματα (όπως η αντίστοιχη έρευνα μας Απρίλιο 2020) ενώ πλέον η επιθυμητή ΕΚΕ των εταιρειών μετακινείται από δωρεές στο δημόσιο σύστημα υγείας (26%) και στρέφεται σε διατήρηση των θέσεων εργασίας (58%) και μείωση τιμών προϊόντων (37%).
Δείτε εδώ το infographic των αποτελεσμάτων
Ταυτότητα έρευνας
Η έρευνα έγινε διαδικτυακά από την ierax analytix 19-22 Νοεμβρίου και συμμετείχαν 936 άτομα 17-50 ετών.