02.07.2020

07:55
d

Κατηγορίες

Ierax

TAGS

ΤΑΥΤΙΣΤΗΚΑΝ ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ;

Μια πρωτότυπη και δημιουργική έρευνα διενήργησε η ierax analytix σε συνεργασία με τον Δημήτρη Παρλιάρη, Marketing Executive, προκειμένου να εξετάσουν την πιθανότητα συσχέτισης του κορονοϊού και της καραντίνας με τα χρώματα. Με αφετηρία τη συσχέτιση της πανδημίας αλλά και της καραντίνας με συγκεκριμένες χρωματικές αποχρώσεις η ierax analytix και ο Δημήτρης Παρλιάρης, Marketing Executive, ξεκίνησαν […]
SHARE

Μια πρωτότυπη και δημιουργική έρευνα διενήργησε η ierax analytix σε συνεργασία με τον Δημήτρη Παρλιάρη, Marketing Executive, προκειμένου να εξετάσουν την πιθανότητα συσχέτισης του κορονοϊού και της καραντίνας με τα χρώματα.

Με αφετηρία τη συσχέτιση της πανδημίας αλλά και της καραντίνας με συγκεκριμένες χρωματικές αποχρώσεις η ierax analytix και ο Δημήτρης Παρλιάρης, Marketing Executive, ξεκίνησαν μια πρωτότυπη μελέτη στα τέλη Μαΐου, λίγο μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων.  Οι ερευνητικές υποθέσεις περιλάμβαναν πλήθος μεταβλητών με προεκτάσεις στην διαφήμιση, το branding και το design. Μια έρευνα με ενδιαφέρον για πλήθος επιχειρήσεων.

Μέσα από ένα σύνολο 2.000 και πλέον απαντήσεων ο COVID19 συνδέεται με τρία χρώματα: το κόκκινο, το μαύρο και το γκρι. Συγκεκριμένα οι νεότερες ηλιακές ομάδες (18-24 ετ.) έδειξαν μεγαλύτερη προτίμηση στο κόκκινο χρώμα ενώ οι μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες (45-54, 55+) στο μαύρο και το γκρι.

Ταυτόχρονα η καραντίνα στο σύνολο των ομάδων έχει ταυτιστεί με τα σκούρα χρώματα (γκρι και μαύρο) στο σύνολο των ηλικιών, ενώ τα Super Markets και τα καταστήματα λιανικού εμπορίου έχουν δυο κυρίαρχα χρώματα, το μπλε και το πορτοκαλί.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα δεδομένα της έρευνας και για την αγορά των media και την συσχέτιση του διαφημιστικού περιεχομένου με τα χρώματα. Τα διαφημιστικά μηνύματα στα έντυπα μέσα (περιοδικά και εφημερίδες) παρουσιάζουν ταύτιση (ίση με 20%) με το γκρι χρώμα ενώ οι ενέργειες ΕΚΕ με το πράσινο (24%).

Ένα απ’ τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας δείχνει ότι οι ερωτηθέντες 45-54 ετών, με ιδιαίτερα υψηλό δείκτη ευπιστίας σε fake news, έχουν συνδέσει το σύνολο των ΜΜΕ με το μαύρο χρώμα.

Ενώ τέλος, τα δεδομένα της μελέτης υποδεικνύουν μια ξεκάθαρη τάση των ερευνώμενων σε αναζήτηση μιας πιο περιπετειώδους στάσης ζωής (τα επίπεδα ρίσκου είναι υψηλότερα στην χαμηλές ηλικιακές κλάσεις).

Διαβάστε εδώ την παρουσίαση της έρευνας.

Η έρευνα έγινε διαδικτυακά 11-15 Ιουνίου και συμμετείχαν 2.078 άτομα.