Θέλουμε Black Friday αλλά με καλύτερες προσφορές! - Ierax Analytix
58122
post-template-default,single,single-post,postid-58122,single-format-standard,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1200,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Θέλουμε Black Friday αλλά με καλύτερες προσφορές!

Αυξήθηκε το ποσοστό των ατόμων που προχώρησαν σε κάποια αγορά κατά τη διάρκεια της Black Friday 2018, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας πανελλαδικής έρευνας της ierax analytix! Συγκεκριμένα 37% αγόρασε κάποιο προϊόν έναντι 32% το 2017.

 

Στο σύνολο τους οι ερωτώμενοι νιώθουν πως οι προσφορές στην Ελλάδα για την Black Friday είναι χειρότερες από το εξωτερικό (86%), διαφωνούν με το να καταργηθεί η Black Friday (52%), θεωρούν πως η Black Friday βοηθάει στην αγοραστική κίνηση των καταστημάτων (70%) και νιώθουν πως οι περισσότερες διαφημίσεις για την Black Friday δεν ήταν διασκεδαστικές και διαφορετικές (52%).

 

 

 

Όσοι δεν αγόρασαν κάτι, το έκαναν κυρίως γιατί λένε πως δε γίνονται πραγματικές εκπτώσεις στην Ελλάδα (53%), δεν έχουν ανάγκη κάποιο προϊόν (23%) και δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα (21%). Είναι κυρίως άνδρες (66%) και άνω των 35 ετών (61%). Πάντως περίπου 1 στους 3 δήλωσε πως είχε ψωνίσει κατά την περίοδο των εκπτώσεων αρχές Νοεμβρίου και 46% πως έχουν σκοπό να ψωνίσουν πιο κοντά στις γιορτές.

 

 

Όσοι αγόρασαν στην Black Friday, πήραν κυρίως προϊόντα ένδυσης και υπόδησης (45%), προϊόντα τεχνολογίας (38%), καλλυντικά και προϊόντα ομορφιάς (17%) και λευκές συσκευές σπιτιού (11%). Οι περισσότεροι ψώνισαν με επίσκεψη σε κάποιο κατάστημα (61%) και οι υπόλοιποι διαδικτυακά. Είναι σημαντικό πως 1 στους 3 είχε αποφασίσει από πριν τι θα αγοράσει αλλά 33% αγόρασε αυθόρμητα κάποιο προϊόν. Για τον εαυτό τους αγόρασαν κάτι οι περισσότεροι ερωτώμενοι (70%), για την οικογένεια και τα παιδιά τους (22%), γενικά για το σπίτι (19%) και για τον/την σύντροφο (10%). Τέλος, περίπου 189 ευρώ έδωσε ο κάθε αγοραστής συνολικά στη διάρκεια της Black Friday.

 

 

 

Η έρευνα διεξήχθη ηλεκτρονικά από τα social media και την ιστοσελίδα της εταιρείας, στο διάστημα 24-26 Νοεμβρίου 2018 και συμμετείχαν 810 άτομα πανελλαδικά.