Προτιμούν εσπρέσσο οι Θεσσαλονικείς! - Ierax Analytix
58111
post-template-default,single,single-post,postid-58111,single-format-standard,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1200,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Προτιμούν εσπρέσσο οι Θεσσαλονικείς!

Πολύ καλή σχέση με τον καφέ έχουν οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης όπως δείχνουν τα αποτελέσματα της σχετικής έρευνας που διενήργησε η εταιρεία ierax analytix. Συγκεκριμένα, 80% των ερωτώμενων πίνει καφέ καθημερινά.

 

 

Στην ερώτηση για το χρονικό σημείο μέσα στην ημέρα που επιλέγουν οι Θεσσαλονικείς για να πιουν καφέ, το 70% δήλωσε τα πρωινά, το 50% τα απογεύματα και 30% τα μεσημέρια. Πάνω από 50% επιλέγει να πιει καφέ τουλάχιστον 2 φορές μέσα στην ημέρα!

 

 

Όσον αφορά το αν έχουν μηχανή καφέ στο σπίτι, 2 στους 3 Θεσσαλονικείς έχουν κάποια μηχανή καφέ στο σπίτι ενώ η μάρκα της μηχανής που έχουν οι περισσότεροι είναι Nespresso με ποσοστό 34%. Περίπου 6 στους 10 επιλέγουν τον εσπρέσσο ως τον καφέ που προτιμούν περισσότερο.

 

 

Το 67% των συμμετεχόντων επιλέγει να πάρει καφέ από επώνυμη αλυσίδα καφέ και 49% από καφέ-μπαρ που δεν ανήκουν σε κάποια αλυσίδα. Το 32% επιλέγει για καφέ κάποιον φούρνο ή ζαχαροπλαστείο και μόλις 4% δήλωσε πως δεν αγοράζει ποτέ καφέ από έξω.

 

 

Κυρίαρχη αλυσίδα για καφέ είναι τα Coffee Island στη Θεσσαλονίκη με 47% ,ενώ τα Mikel είναι στη 2η θέση με 15%. Στους φούρνους/ζαχαροπλαστεία για καφέ, τα καταστήματα της αλυσίδας Today είναι πρώτα με 31% ενώ ακολουθούν το Παραδοσιακό με 8% και τα Everest με 7%.  Πάντως το 26% επιλέγει τυχαία κάποιον κατάστημα εστίασης για να πάρει καφέ.

 

 

Πάνω από τους μισούς Θεσσαλονικείς επιλέγουν το κέντρο για τον καφέ τους και 32% ανάλογα με την παρέα και το που βολεύει. 69% μπορεί να συνδυάσει τον καφέ με κάτι φαγώσιμο ενώ μόλις 17% δήλωσε πως ποτέ δε θέλει να τρώει κάτι ενώ πίνει καφέ.

 

 

Τέλος οι Θεσσαλονικείς βαθμολογούν ψηλά την ποικιλία επιλογών στην πόλη καθώς με άριστα το 9 δίνουν 7.6 μέσο όρο!

 

 

Η έρευνα διεξήχθη ηλεκτρονικά από τα social media και την ιστοσελίδα της εταιρείας, στο διάστημα 26-30 Οκτωβρίου 2018 και συμμετείχαν 823 άτομα, κάτοικοι του Νομού Θεσσαλονίκης.