Τα Instagram stories ξεκίνησαν τον Αύγουστο του 2016 και πλέον πάνω από 500 εκατομμύρια Instagramers, από τον κολλητό σου μέχρι τον/την αγαπημένο/η σου διάσημο/η, ανεβάζουν καθημερινά φωτογραφίες και βίντεο στο προφίλ τους τα οποία θα εξαφανιστούν μόλις περάσουν 24 ώρες. Κάποιοι ήταν ήδη εξοικειωμένοι με τα stories, αφού προϋπήρχαν στην εφαρμογή του snapchat και πλέον είναι διαθέσιμα και στο messenger. Πώς όμως επιδρούν τα Instagram stories στα προφίλ των επιχειρήσεων;
Αναφερόμενοι στα “Insta-stories” και την «εμπλοκή» τους στις επιχειρήσεις, μπορούμε να εντοπίσουμε πληθώρα πλεονεκτημάτων με κυριότερο την άμεση διαφήμιση της επιχείρησης με ποικίλους τρόπους. Η παρουσίαση του προϊόντος ή της επιχείρησης αυτής καθ’ αυτής που μέσα από μία ιστορία μπορεί να προωθηθεί και να προβληθεί από πάρα πολλούς χρήστες μέσα σε μόλις λίγα λεπτά, είναι το πιο εμφανές πλεονέκτημα. Με αυτόν τον τρόπο, η διαφήμιση της διαφήμισης προϊόντων, τοποθεσιών και συγκεκριμένων brand, είτε από τις ίδιες τις εταιρείες είτε από ευχαριστημένους πελάτες που θέλουν να μοιραστούν τον ενθουσιασμό τους με τους ακόλουθους και τους φίλους τους, γίνεται πιο άμεσα και γρήγορα από ποτέ.
Πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν στα αλήθεια τα Instagram stories για μια επιχείρηση; Ποια είναι τα μυστικά και τα συμπεράσματα μέσα από αυτά;
Το να μπορείς να “ποστάρεις” ένα κομμάτι της δουλειάς σου τη στιγμή που θέλεις και να το μοιραστείς με φίλους και πελάτες, κάνοντάς την κατανοητή και ελκυστική μέσα από μία φωτογραφία ή ένα βίντεο, είναι κάτι το συγκλονιστικό. Αν όμως έχεις την περιέργεια να εμβαθύνεις επί του θέματος και να αναπτύξεις τα skills σου πάνω στη χρήση των Insta stories με σκοπό την προβολή της επιχείρησής σου, θα καταλάβεις ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Για παράδειγμα, υπάρχουν 3 επιλογές για το λογαριασμό σου στο Instagram, το ιδιωτικό προφίλ, το δημόσιο προφίλ και το προσωπικό ιστολόγιο, το οποίο αποτελεί και την πιο κατάλληλη για μία εταιρεία:
Προσωπικό ιστολόγιο.
Η συγκεκριμένη επιλογή αποτελεί σε εισαγωγικά τη σωτηρία των εταιρειών και των influencers του Instagram. Έχοντας αυτόν τον τύπο προφίλ, ξέρεις αυτόματα όλα τα στατιστικά δεδομένα που αφορούν ένα προφίλ. Γνωρίζεις πόσες επισκέψεις είχε την τελευταία εβδομάδα το προφίλ, τα ποσοστά των φύλων που σε ακολουθούν, πόσες φορές έχει εμφανιστεί μία δημοσίευσή, την απήχηση που είχε, τις κοινοποιήσεις σε μήνυμα που είχε, τις επισκέψεις μέσα από κάθε φωτογραφία στο προφίλ, τις αποθηκεύσεις των δημοσιεύσεών ή ακόμα πόσοι ακολούθησαν το συγκεκριμένο προφίλ αφού είδαν μία συγκεκριμένη δημοσίευση. Γνωρίζεις επίσης, ποια είναι η καλύτερη μέρα και ώρα για να ανεβάσεις μία δημοσίευση στο προφίλ, ώστε να προβληθεί περισσότερο. Ορισμένες από τις παραπάνω ενέργειες τις γνωρίζεις και για τα stories. Συμπερασματικά, με αυτόν τον τρόπο μπορείς να καταλάβεις απόλυτα την απήχηση και την προβολή της επιχείρησης σου στο Instagram.
Εν κατακλείδι, τα Instagram stories είναι κατά βάση πολύ βοηθητικά για τη διαδικτυακή μας καθημερινότητα με ποικίλους τρόπους, κρύβουν μυστικά, αποκαλύπτουν αλήθειες και κεντρίζουν το ενδιαφέρον, όλα την ίδια στιγμή. Μπορεί να εμπνεύσουν, να επηρεάσουν, είτε θετικά είτε αρνητικά, και να προβληματίσουν. Κάθε εταιρεία που επενδύει στη διαφήμιση μέσω των Instagram stories θα πρέπει να γνωρίζει ότι πλέον αποτελεί ξεχωριστή θέση εργασίας και απαιτεί αρκετό χρόνο ώστε να προβληθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με σκοπό η εταιρεία να προσεγγίσει ακόμα περισσότερους πελάτες που πείθονται μέσω της “παγίδας” της προβολής.