Με μεγάλη μας χαρά και τιμή, δεχτήκαμε την πρόσκληση των διοργανωτών στα Digital Analytics meetups να μιλήσουμε για την πρωτογενή συλλογή και ανάλυση δεδομένων μέσω του Internet.
Βρεθήκαμε λοιπόν στους εξαιρετικούς χώρους του OK!Thess σε μια σημαντική πρωτοβουλία για την πόλη της Θεσσαλονίκης!
Ως βασικό μας case study είχαμε την έρευνα που διενεργήσαμε στις αρχές Ιουνίου 2018, σχετικά με τις συνήθειες των Ελλήνων ποδοσφαιρόφιλων κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ 2018!
Στο πάνελ δίπλα μας βρέθηκαν γίγαντες του χώρου όπως η King που έχει δημιουργήσει το γνωστό σε όλους Candy Crush και η Baresquare!
Ο Χάρης Λαλάτσης μίλησε σε μια αίθουσα γεμάτη νέα και διψασμένα μυαλά για τις προκλήσεις των διαδικτυακών ερευνών και τα οφέλη τους, ενώ μοιράστηκε και ορισμένα “μυστικά” του επαγγέλματος!