Δε ξέρω αν έχετε παρατηρήσει ποτέ σε εστιατόρια, ότι τα περισσότερα πιάτα με ορεκτικά έρχονται σε ζυγούς αριθμούς. Πχ 4 κασεροκροκέτες, 6 κολοκυθοκεφτέδες, 2 πατάτες γεμιστές. Όπως και τα περισσότερα τραπέζια στα μαγαζιά, που είτε έχουν 2 ή 4 καρέκλες.
Αντίστοιχα, πολλά πλάνα οικογενειακών διακοπών αφορούν ζευγάρια ή οικογένειες που έχουν όμως και τους 2 γονείς. Η λεγόμενη πυρηνική οικογένεια με τα 0.8 παιδιά (sic).
Οδηγός και συνοδηγός, μπαμπάς και μαμά.
Η ζωή μας είναι κατασκευασμένη από ζεύγη και έτσι θεωρούμε πως αυτός είναι ο κανόνας. Από την κοινωνία και στους συγγενείς μας, υπάρχει πάντα η πίεση να βρούμε ένα ταίρι και να μην είμαστε μόνοι.
Δε διαφωνώ πως η δύναμη είναι στη συνεργασία, αλλά δεν εθελοτυφλώ στο ότι η μοναξιά είναι πλέον πολύ εντονότερη από ότι στο παρελθόν.
Όμως το μέλλον μεταλλάσσει τους ανθρώπους και τις συνήθειες μας. Αλλάζει τα όριά μας και το τι είναι αποδεκτό. Συνήθειες και πράξεις που ήταν συνηθισμένες στο παρελθόν, τώρα πια είναι παράνομες και κατακριτέες.
Το «σωστό» του χθες γίνεται «λάθος» στο σήμερα και ανάποδα, αναγκάζοντάς μας να προσαρμοζόμαστε μερικές φορές απότομα (μέχρι τις επόμενες γενιές που δε θα θυμούνται την προηγούμενη κατάσταση).
Έτσι και οι άνθρωποι τώρα πια χωρίζουν ευκολότερα. Έχουμε περισσότερα διαζύγια αλλά και περισσότερες μονογονεϊκές οικογένειες από παλαιότερα.
Παρατηρούμε ότι υπάρχουν ευκαιρίες από τις εταιρείες για δράσεις κοινωνικής ευθύνης, υποστήριξης και ευαισθησίας σε αυτούς τους ανθρώπους. Είτε να εκπροσωπούνται στις διαφημίσεις είτε να βλέπουν προϊόντα που είναι φτιαγμένα για τους ίδιους.
Από συσκευασίες προϊόντων μέχρι διακοπές. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες να βάλουμε τις μονογονεϊκές οικογένειες μέσα στη ζωή μας και να τις βοηθήσουμε, έστω και λίγο, στην καθημερινότητά τους.
Άλλωστε οι αλλαγές στα δημογραφικά και στις ανάγκες των καταναλωτών, πρέπει να παρακολουθούνται από τις εταιρείες ώστε να είναι πάντα έτοιμες να προσφέρουν τα κατάλληλα προϊόντα και υπηρεσίες στους ίδιους.
Μπορούμε και στην έρευνα να δώσουμε το λόγο σε ανθρώπους που δεν ακολουθούν τα συνηθισμένα μοτίβα των ζευγαριών. Να τους βοηθήσουμε να εκφραστούν και να ζητήσουν περισσότερα για τους ίδιους. Να αλλάξουμε την κοινή γνώμη και να τους στηρίξουμε στο να φτιάξουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που είναι καλύτερα για τις προσωπικές τους ανάγκες.