Η "δειγματοληψία" που κάνουν οι εταιρείες δημοσκοπήσεων.

Harry Lalatsis

CEO, Ierax Analytix

23.09.2017

11:08
d

Κατηγορίες

Ierax

TAGS

Η “δειγματοληψία” που κάνουν οι εταιρείες δημοσκοπήσεων

Και κάπως έτσι καλύτερα να πας σε χαρτορίχτρα παρά σε εταιρεία δημοσκοπήσεων. Δε θα σχολιάσω τα ευρήματα, καθώς ένας έμπειρος αναλυτής είναι καλύτερος στο μαγείρεμα των δεδομένων και από τον Πετρετζίκη αλλά θα μιλήσω για τη δειγματοληψία. Μας λέει η MRB πως ρώτησε 2.000 ψηφοφόρους πανελλαδικά με συνεντεύξεις πρόσωπο με πρόσωπο. Έστω επειδή είναι μεγάλη […]
SHARE

Και κάπως έτσι καλύτερα να πας σε χαρτορίχτρα παρά σε εταιρεία δημοσκοπήσεων. Δε θα σχολιάσω τα ευρήματα, καθώς ένας έμπειρος αναλυτής είναι καλύτερος στο μαγείρεμα των δεδομένων και από τον Πετρετζίκη αλλά θα μιλήσω για τη δειγματοληψία. Μας λέει η MRB πως ρώτησε 2.000 ψηφοφόρους πανελλαδικά με συνεντεύξεις πρόσωπο με πρόσωπο. Έστω επειδή είναι μεγάλη εταιρεία και έχει παντού ερευνητές ας πούμε πως όλη η δειγματοληψία, μηχανογράφηση και ανάλυση κόστισε 4 ευρώ ανά ερωτηματολόγιο (σχεδόν τζάμπα για κάτι τέτοιο). Και ας πούμε πως έβαλαν μόνο 15% καπέλο για δικό τους κέρδος. Δηλαδή πλήρωσε κάποιος/κάποιοι 10.000 ευρώ για τέτοιου είδους έρευνα χωρίς καν να είμαστε σε προεκλογική περίοδο;