26.09.2023

08:22
d

Κατηγορίες

Ierax

TAGS

Έρευνα καταναλωτών για νέα συσκευασία με τη χρήση virtual reality!

Η Pescanova Hellas βρίσκεται στα ράφια των σούπερ μάρκετ με νέα συσκευασία την οποία μετρήσαμε ερευνητικά με τη χρήση Virtual Reality! Αν ακόμα πιστεύεις ότι τα παλιού τύπου βαρετά και κουραστικά ερωτηματολόγια αρκούν για να καταλάβεις τις τάσεις των καταναλωτών, τότε σου έχω άσχημα νέα. Η Digital Bites ανέλαβε το tech κομμάτι της Virtual Reality […]
SHARE

Η Pescanova Hellas βρίσκεται στα ράφια των σούπερ μάρκετ με νέα συσκευασία την οποία μετρήσαμε ερευνητικά με τη χρήση Virtual Reality!

Αν ακόμα πιστεύεις ότι τα παλιού τύπου βαρετά και κουραστικά ερωτηματολόγια αρκούν για να καταλάβεις τις τάσεις των καταναλωτών, τότε σου έχω άσχημα νέα.

Η Digital Bites ανέλαβε το tech κομμάτι της Virtual Reality και η Ierax Analytix την κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς ώστε να πάμε ένα βήμα μπροστά την έρευνα αγοράς και να αφήσουμε πίσω μας τις μακέτες και τις εκτυπώσεις.

Όλα αυτά φυσικά έγιναν επειδή η ομάδα μάρκετινγκ της Pescanova Hellas είχε τη διάθεση να δοκιμάσει κάτι νέο και να μας εμπιστευτεί!

Γιατί στην ierax analytix δεν έχουμε σκοπό να είμαστε ακόμα μια κλασική εταιρεία έρευνας και ανάλυσης αγοράς αλλά θα αλλάξουμε όλο τον κλάδο.

Αν θες να συνεργάζεσαι με τους πρωτοπόρους, στείλε μας μήνυμα!